Wednesday, November 30, 2011

Hajat Dihati

Hajat dihati...
Nak rembat benda alah ni:-

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V



Tapi harganya...
Macam tak mampu...
Orang kata ukur baju di badan sendiri...
:( mood sedih... sob..sob...
Tapi kalau dapat yang kat bawah ni pun...
Jadilaa... :)

Rasa-rasa... hasil Cik Nuffnang dah boleh rembat seketoi...
Insyaallah... harap2 cik Nuffnang boleh kasi lebat sikit iklan untuk saya selepas ini... :)
Padahal orang lain semua dah pakai Blackberry kan..
Saya je belum... kesian sungguh...
Tapi tak perlah... orang kata... ini bukan keperluan sangat pun...
Cuma kehendak nafsu jer pun.. so dikemudiankan..
Masih banyak perkara lain yang perlu didahulukan...
Dan maybe hasil Nuffnang bolehlah untuk membeli keperluan nan satu ini...
:)

4 comments:

MRS. K said...

waahhh kak! masyukk la nuffnang leh beli bb seketui.. heheheh..

CkYnHaShiM said...

kalu hasil nuff leh rembat ini barang kak..mmg masyuk r..sy nk pat 50 ni pun azab sehh...moga hajat akk tercapai...aminnn...

ibuafiqahhuzaifah said...

masyuk kak nufnang bleh beli bb..
hehe..

sekadar pki bb biasa2 jer..

-iLLa- said...

kak 2 model d atas tuh illa dh pakai..x syok..lastly kembali pada yg bwh tuh..