Thursday, May 03, 2012

Niat Sembahyang Dhuha....

Aqilah baca niat sembahyang sunat dhuha dgn sangat lancar...
Dan dia kata kat sekolah cikgu ajar solat sunat dhuha..
Allahuakbar..
Rasa mcm malu kat diri sendiri..
Nampaknya dah sampai masa utk saya menambah solat selain solat 5 waktu...
Sekaligus rasa nak nitik airmata...
...terharu...
Sangat terharu....


Kebetulan doa solat dhuha ini adalah doa kegemaran Aqil Naufal...
Dia boleh diam selama doa ini dimainkan di tv...
Dan saya juga sangat sukakan Doa Dhuha ini...

Terfikir sejenak... ketika saya seusia Aqilah... saya rasa.. saya cuma tahu main dan main saje... hahahah.... tapi betullah... kehidupan dulu dan sekarang ibarat langit dan bumi... zaman sekarang.. adalah zaman yg sangat mencabar untuk anak-anak kita... saya harap dan berdoa.. saya mampu dan diberikan kekuatan, kesihatan.. dan kecekalan untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak saya..insyaallah...

No comments: