Friday, June 15, 2012

Barang Dari Mekah

Setiap kali mak saya ke tanah suci...
Mesti belikan anak-anak saya jubah...
Pergi tahun ni... Jubah yang mak saya belikan untuk Aqilah....
Sangat-sangat cantik... Saya rasa macam saya je nak pakai...
Hahhahaa... 

Satu set dengan tudung sekali... Manik dia tu buat saya sangat jatuh cinta...

Anak bujang saya sangat tidak memberikan kerjasama...
Atok belikan dia 2 helai jubah.. dan satu kopiah...
Kopiah tu ok lagi dia nak pakai... jubah tu memangla...
Jenuh nak pakaikan dia tak nak... so... tunggu dia beri kerjasama 
baru saya try pakaikan ye... cantik sangat jubah-jubah yang mak saya belikan..
Untuk anak-anak saya...

Note : Untuk saya pun ada.. nanti nak tempek kat blog k...

3 comments:

Qaseh Suhaida said...

Comelnya Aqilahhh..jubah tu sgt cantik sesuai utk Aqilah

Oyis said...

pandai aqilah bergaya :)

mamacayang said...

comelnya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...