Monday, June 25, 2012

Cinta Hati Saya :)

Gambar terbaru cinta hati saya :)
Dah berusia 1 tahun 6 bulan 1 minggu dah...
Dah pandai mengadu dah bila kakak rampas barang dia...
Tapi still tak leh cakap lagi...
Takat maaa...paaa tu bolehla....

Sabtu lepas... kakak merengek nak makan tutti fruity...
So angkut la dengan adik sekali...walupun adik batuk n selsema sikit...

Tutty fruity pun baru bukak...
So kena tunggu kejap.. maybe lum beku gamaknye...hahaha

Nampak cam kurus Naufal ni kan...
Tapi berat 13kg daah...
Berat tulang gamaknya....

Memang pantang jumpa kunci keta.. dia suka main..
Kadang2 kat umah tu.. tetiba keta menjerit...
Tak de keje orang lain... si bujang ni lah punya keje...


Ni si kakak yang tak sabar nak menekan eskrim...
Tapi sebab dah kerap beli.. so dah leh bajet satu mangkuk RM10 jek...
Actualy ni g Tutty Fruity papa tak de..
Kalau papa ada.. tak di layannya....
Sebab takut budak2 ni batuk n selsema...
Buat plak anak bujangnya batuk.. confirm tak bagi..
Tapi saya derhaka kejap... sebab kesian kat kakak Aqilah...
Dah seminggu merengek nak makan Tutty Fruity...
Ampun bang...  :)
Saya derhaka sebab kesiankan anak2...
Maafkan saya yek... :)

5 comments:

Orked said...

makin besar aqil..muke pn da serupa kakak qila..makin comel...

Ibu Lala said...

kalau saya pulak ayahnye sentiasa approve kalau anak anak nak makan eskem. saya yang tak approve sebab takut derang batuk, demam dan yang sewaktu dengannya.

salam kenal..

Irfa said...

sebiji muka kakak
mmg adik kakak la ;)

Che Ta said...

somellll!!
encem AN

LayQa Collection said...

i followww.. :) salam kenal..

do visit mine n follow :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...