Tuesday, June 12, 2012

Mandi Manda @ Tiara Beach Resort - Entry Pending

Korang layan jeklah gambar-gambar nih ye...
Ini dah lama punya mandi manda...
Tapi sebab malas nak edit gambar...
So terus entry ni jadi pending bapak lama...
Hehehehe...
Saya bukan blogger tegar yang update sekelip mata entry...
Dan saya memang jenis pemalas nak keluar bercuti...
Sebab pertama saya bukan jenis suka packing2 baju..
Pastu... dengan anak kecik lagi...
So biarlah anak2 dah besar baru saya fikir untuk pergi ke sana sini...
Tapi saya tetap nak g umrah dulu apa2 hal..hiks...
Itu adalah impian saya.. (Doakan saye..)

Layan gambar-gambar ni...
Entry percutian saya.. jangan risau enty saya memang tak de part 1 part 2...
So habis entry ni habis la.... senang citer..
Nanti ada plak orang muakkan...


















Hari kedua di Tiara:-




Okey tuh je..
Bukan percutian grand pun... percutian dekat2 jek....
Sesaje bawak anak mandi manda...
Sorylah gambar Aqil Naufal memang tak de sangat...
Sebab takut nak letak dia dalam air.. bahaya..
Maklumla tak diam langsung... takut gak...
So pegang je dia diam-diam...hiks

Ok tu je... sekian.


1 comment:

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

wah sukanya kakak mandi manda ek...lama dah tak pi bercuti, kita plak suka pi bercuti, tapi tak berapa pandai nak manage packing barang..