Monday, June 11, 2012

Rindu Kat Anak-Anak...

Cepatlah 5.00 petang...
Saya sangat rindukan anak-anak saya..
Dulu saya rindukan anak saya (Ceh.. masa tu anak sorang ocey..)
Sekarang... saya rindukan anak-anak saya... dah ramai anak.. dua dah...
Baru dua.. belum 6 kan... kalau 6 anak baru ramai kot...
Ntah apa2 la yang saya ngomelkan pepetang cam ni...

Saya sangat rindukan si kakak Aqilah yang nakal nih...
Dua hari dia dok rumah cik Ngah dia.. saya jadi rindu sangat-sangat...
Walaupun saya rasa boleh rehat bila si kakak tak de..
Sebab layan si adik jek sorang... si adik bila kakak tak de very behave...
Boleh main sorang2.. tido pun tergolek tanpa ditepuk...
Tapi klu kakak ada subhanallah (Kalau korang ada dua anak korang tahulah camana...)
Tapi ibarat mandi tak basah...
Tidur tak lena....

Ini pulak si adik yang macho... ahaks....
Mama pun rindukan kamu nak...
Semualah anak-anak mama..
Mama rindu....
:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...