Wednesday, July 11, 2012

Ibu Irma Hasmie Nafi Status Duda Menantunya


Saya terbaca kat SINI gosip nih....
Rasa sedikit terkejutlah...dan..
Saya malas nak copy kat blog saya ni....
Komen saya... diorang sedang berbahagia..
Kenapa masih ada yang suka mengungkit kisah lampau...
Yang penting kita doakan kebahagiaan mereka sehingga ke syurga...
Semoga pasangan ini... dan keluarganya kuat dan tabah...dalam menghadapi dugaan...
Macam tuhlah kalau dah kawin dengan artis kan... ada je citer diorang nak ungkit...
Alahai... apalah salahnya bagi sedikit ruang untuk diorang ni berbahagia...

3 comments:

hazlin nazri said...

kalau dudapun, apa salahnya...
kasi can la dorang mengecap bahgia..
jodoh pertemuan telah ditakdirkan.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

dh kawen elok2 pun ada yg mengata gak..
huhu.. susah masyarakat skrg ni.. ;-p

Puteri Satu said...

hazlin - tuhla... biarla diorang bahagia kan... kot duda pun tak de salahnya...

leily - itula pasa... nasibla kita tak jadi artis ye leily...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...