Thursday, August 02, 2012

Jom Ber`Triffle' Lagi... Sapa Nak???


Saya macam syok plak buat triffle ni...
Hahaha.. minggu ni je dah 2 kali buat...
Nak sampai ke esok... mahu 3 kali buat ni...
Sebab malam esok sekolah Aqilah ada majlis berbuka puasa...
Hajat hati nak bagilah sebekas dua triffle untuk majlis tuh...
Tapi yang malam tadi.. saje nak bagi kawan-kawan ofis...
Hari tu bawak.. ada yang dapat rasa sikit jek...
So.. mcm terkilan plak... 
Itu yang buat lagi ni...
:)

Note : Resipi dah kasi ri tu kan kat SINI

4 comments:

~aYu~ said...

lama tak wat triffle ni. dulu mgm giler wat ni.. makan pun sedap. resepi ni kak opis dulu yg bagi. nanti nak wat gak la.

.:: Mrs Z ::. said...

sedapnya kak... dalam kereta tu ada bhn2 nak buat koktail beli semalam... rasa mcm nak cuba je triffle akak ni...hehee...tapi kena gi cari kek pulak ...

baby lydia said...

akk dya copy resepi ya... :P

~adeQ~ said...

wah...banyaknya...hantar BBST satu bekas..=)