Thursday, August 02, 2012

Berbuka Puasa


Lama dah tak snap gambar hidangan berbuka cam ni..
Last  year kalau sesapa perasan.. memang saya banyak snap gambar hidangan atas meja macam ni...
Tapi untuk tahun ni.. si bujang senang saya tu dah semakin menakal... sapa ada anak lelaki tahulah camner nakalnya anak lelaki ni.... hahahahha... so memang tak sempat nak snap2 gambar bagai...
Kalau dapat peluang snap gambar tu..kira terer benor dah.. huhuhu..
So gambar hidangan kat atas tu.. hari Cik Ngah Aqilah datang berbuka kat umah...
Ada orang tolong hidang.. bolehla nak snap gambar..huhuhu...
Bestkan dapat masak sendiri... tapi penat memang penat...
Hari ni macam nak beli jekla..hahahaha...dan dan nak beli...
Makin banyak puasa.. makin buntu nak masak apa...
Dan...
Nak share ngan korang semua...


Kelakarkan.. terkekek-kekek sorang2 saya baca..
Kreatif kan diorang ni buat lawak....
:)




2 comments:

LizHairi said...

bestkan dapat buke ramai2...

saya nie ari2 buke 3 beranak je kak...

hubby balik lepas kul 8mlm huhuhu....

~aYu~ said...

meriahnya menu-menunya.. lagi-lagi udang tu..
baru pagi tadi member opis wat soalan kuiz pasal kuih-kuih ni. ahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...