Tuesday, August 14, 2012

Kasut Raya Anak-Anak :)


Anak-anak saya dengan kasut brand Bata memang sinonim.. 
dan Bata pun masih mampu milik....
Dari Aqilah kecik sampai besar...
Memang kasut brand Bata tuhlah jadi pilihan....
Tapi tahun ni... mungkin anak dah semakin membesar...
Semua kasut kat Bata tu semua dia tak berkenan...
Satu persatu tunjuk kat dia... semua geleng kepala... 
Sambil buat muka masam mencekut...hiks...
So... tengok kedai kasut sebelah bata plak... sorylah saya tak ingat kedai tu nama apa...
Elok2 je dia berkenan dengan kasut di atas....
Alhamdulillah luluslah pada pandangan mata saya...


Si adik tetap dengan Bata...
Sebab si adik tak reti nak memilih lagi...
Semua dia anggup jek... hahahhaa...

Note : Mama ngan papa memang tak de kasut raya tahun ni... 
ntahlah macam tak nafsu plak nak beli kasut2 raya bagai tahun ni.... 




3 comments:

♥cikmOt♥ said...

tahun ni anak2 saya beli cap kikilala

~aYu~ said...

kat bata senang.. byk choice. sy pun suka je beli kasut anak kat situ. tp sejak dah pandai melaram ni mmg cerewat betul dah sekarang.

fini zaini said...

fini dr dulu hingga kini setia ngn bata..sbb bata comfit tu je mampu milik..nk bli shcoll bagaiu2 tu tak mamfu le pulak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...