Friday, September 14, 2012

Lemak Cili Api Sardin


Tengok ni kat fb kak Hanieliza...
Lemak Cili Api Sardin....
Huwaaa... sangat teringin weeeh...
Tak tahu plak sardin leh buat masak lemak cili api gini...
Confirm petang ni nak buat... tapi mana nak kucekau belimbing itu...
Uwaaa... siannya... kat Putra Nilai tu mana nak cari eh buah belimbing...?
Petang ni jugak nak suruh mak tanam pokok belimbing depan umah...
Hahahahha... dasarrr betullaaa kan...


5 comments:

~aYu~ said...

sedapnya tgk.. slalunya sardin masak camtu jek atau masak asam pedas. xpenah try lagi masak lemak camni. nak try gak la.

Orked said...

sedap kak..
sya slalu gak buat kalu da jemu ikan biase...

aha tanam je pokok blimbing...dia senang hidup..skali buah, punya la bnyak...pokok blimbing saya da mati...panas sgt, lupe nak siram...

Aiza Haris said...

pergh meleleh... dah lama tak masak sardinn...

aTy _faRed~ said...

saye pon baru tau yang sardin boleh buat kuah lemak macam nie...selalu saye masak goreng biase jer...eerrr..tu jer ar pon yang saye tau..heheh...

aiezza Sue; said...

sedapnye tengok kaler kuah lemak tu..dan dan cancel nk bersandwich sardin pagi esok ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...