Tuesday, October 30, 2012

Anak Demam - Memang Susah Hati


Suhu Naufal petang semalam...
Saya tak sedar dia demam... sebab dia  memang lasak tak hengat....
Panjat sana.. panjat sini.. lompat sana lompat sini...  huhuhu...
Dalam pukul 4 gitu... baru saya perasan badan dia mcm panas...
saya cek suhu badan dia... dah 38.8...
Cepat-cepat tuam badan dia ngan tuala sejuk...


Siapa saje mesti susah hati klu anak demam kan...
Saya pun susah hati... walupun cuti saya cuma tinggal  beberapa hati jek lagi..
Tapi bukan itu penyebab saya susah hati... susah hati saya lebih pada anak demam....
Tapi alhamdulillah... dari pukul 12 mlm tadi sampai ke pagi.... syukur alhamdulillah...
Badan Naufal dah tak panas... dan saya pun kembali ke ofis seperti biasa...
Harap-harap demam Naufal tak datang balik... 






4 comments:

syariza09 said...

alahai sian naufal..skrg ni cuaca pon x menentu.ank sakit mmg mak yg lbh risau..

sy bli rumah kt area sri kembangan, dkt ngan psr borong selangor

zaidah said...

semoga naufal cepat sembuh yer....amin

Puteri Satu said...

shariza : oh tak jauh sangatla kat sri kembangan .. sya kerja kat cheras kan....

zaidah : insyaallah.. hari ni pun badan dia dah ok dah.. tak panas.. pagi tadi dedar sikit je.. tadi balik tengahari badan dia ok tak dedar dah...

risanur said...

kat mana akak beli termometer tu yea??mahal tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...