Tuesday, October 30, 2012

Wishlist Teratak Saya Hampir Terlaksana :)


In Progress.....
Seminggu dua ni saya sangat-sangat bz....
Settlekan hal-hal rumah....
Dengan nak raya lagi...
Macam-macam dugaan...
Kadang-kadang kita impikan macam ni...
Tapi macam tu yang dapat....
Apapun... kena redha dan pasrah...
Ada masa... yang kita dapat itu...
Lebih baik dan lebih cantik dari yang kita impikan...
Tul tak...?
Must thinking positif... barulah ceria hidup...

Note : Dah siap semua saya buat entry penuh k.... sekarang masih dalam progress...




3 comments:

Aisyah Husaini said...

alaaaa tak sabarnye nak dgar..favourite ni bab bab mendeko umah memang suka dgar : )

mama_umar_maryam said...

nnt dh siap senyumm je kan? zt aritu time raye buat porch..time habuk tu,mak aihhh

Puteri Satu said...

aisyah - hihihi..ala akak buat biasa2 jek pun aisyah...

zety - oh ya ke.. nanti update ye.. leh akak tengok...