Friday, November 02, 2012

Burger Bakar @ Nilai


Tengahari ni kita citer makan yek.. hik hik..

Ingat kat Nilai tak de Burger Bakar... satu hari tu terbaca status MekChu kat fb... dia kata nak cari burger bakar kat Nilai otw balik dari KLIA... eh terus tanya kat mana burger bakar kat Nilai kan.. and dia ada post satu entry citer... tapi mlm sebelum tu.. saya dah pekena burger bakar ni dah... tapi baru tahu rupanya kat MMA Santai Corner tu ada stall burger Bakar Abang Burn... so husband saya nak cari mihun sup.. tetiba dia bawak balik burger bakar... oh itu sudah baguskan... dah masa tu itulah pertama kali saya rasa burger bakar... syedapp.. memang syedapp... orang kata baru rasa puas makan burger... ahak... hajat hati nak repeat beli lagi... tapi saya memang sumpah tak tahu harga baper.. sebab saya lupa nak tanya husband harga baper burger bakar tuh..ahaks.. ingat kot-kot RM4 henggit ke... hahaha.. dan malam tadi... hahaha gagah gi cari.. sebab rasa nak makan... beli 2 ketoi... RM20 henggit... ahak!.. baru saya tahu harga dia baper.. patutla sedapkan...


Saya memang tak reti nak order... papa jek yang orderkan... ini memang burger bakar special kat Abang Burn tuh... ada mushroom goreng ke apa ntah... cheese dia.. pheewww meleleh... daging dia.. tebal... arrghh memang sedap sangat... satu ni memang korang kenyang tersandarlah... memang cukup... saya tak habis potong 4.. saya makan 3 slice.. satu slice tak larat nak makan dah...


Yang ni ada daging salai... ntah daging apa ntah.. bila tanya papa... dia kata daging ayam belanda...hahaha  ... sukati dia jekla daging ayam  apa dia nak sebut.. hahahaha... tapi kureng sikit yang ni.. lebih suka yang kat atas tu...

So sesapa orang Nilai yang belum makan dan rasa.. leh g MMA Santai Corner ni... klu order pun tak lama sangatlah tunggu... x sampai setengah jam kot.. mlm tadi order pun kejap je.. dalam 15 minit je kot tunggu..





2 comments:

Irfa said...

oh adik saya ada citer kat nilai dah ada beger bakar..kat bbn kan?nanti nak cuba

ibu chiqamie said...

dah penah try ritu ;-D ok lah...not bad rase dia.burger bkr abg burn....ekekee.,tp mmg ler regenye b'dabel2 dr bege bese.