Monday, December 17, 2012

Pau Pak Jalil


Saya memang antara peminat pau...Buat memang tak retilah....Pernah sekali saya try beli pau segera jual kat Giant tu... Balik umah kukus sendiri kan... Tapiiii Tak sedap occay..... memang tak sedap... Saya tak puashati... Dan rupanya baru saya perasan... On the way saya balik rumah dari ofis.. Ada satu stall jual pau.. nama stall tu.. Pau Pak Jalil... haaaaaaa... ibarat orang mengantuk disorongkan bantal.. 

Dan confirm saya singgah beli..nak rasakan... dan rasa dia... Memang terbaeeekkk.. saya suka pau kelapa... Inti kelapa dia memang bestt... lemak dan manis... Bukan kelapa yang dah diperah santannya... kan sekarang stok orang jual kuih inti kelapa.. dia punya inti tu dah tak lemak.. macam diorang dah perah santannya... lebihan tu baru diorang buat inti.. ooh itu sangat sakit hati tau... tapi Pau Pak Jalil ni tak... memang best... kalau sesapa nak tahu.. stall dia jalan Kota Warisan nak menghala simpang KLIA sebelah kiri selepas Shell &  McDonald Kota Warisan... memang best.. cubalah!!



1 comment:

antalya said...

pau kt r&r lanchang pon sedap gak kak. emm aritu 2nd pregnant ngidam pau je memanjang.pasai tu la iskandar gebu mcm pau kot hahaha