Friday, December 14, 2012

Sandle Dari Zalora


Ok... Inilah dia barang dari Zalora yang saya purchase hari tu.. Cantikkan... dah lama saya cari sandle yang macam ni sebenarnya... yang ringan... selesa.. senang nak jenjalan dan kejar anak.. Dan semalam saya dah merasmikan sandle ni... kaler dia sweetkan... ngeh ngeh ngeh... actually ada 2-3 pasang lagi sandle dan kasut yang saya aim kat Zalora, cuma belum masa nak click to buy.. hik hik.. tunggulah next week confirm beli..hik hik... 

Dan kat Zalora korang boleh dapat sandle yang bermacam-macam design yang sweet sangat-sangat.  Sebab tu saya memang suka usha-usha website Zalora, bila korang bukak hari ni.. design lain.. korang bukak esok akan masuk design terbaru.. pada mata saya kat Zalora korang boleh dapat semua.. bukan sahaja sandle cantik-cantik.. tapi kasut pun ada, blouse pun cantik-cantik, tak payah korang nak susah-susah bersesak-sesak kat mall.. just kat depan pc korang boleh jamu mata dan membeli belah.


Saya juga sukakan servise yang sangat friendly kat Zalora... Zalora team diorang sangat best.. korang email sekejap je dah reply.. bestt.... dan korang purchase tak payah tunggu 2-3 hari.. satu hari satu malam korang dapat dapat balik barangan yang korang beli... bestkan... 

Dan lagi satu yang best.. korang mesti suka bab-bab dapat coupon diskaun kan.. kat Zalora.. bila korang register je.. secara automatic korang boleh dapat coupon diskaun bernilai RM20... bestkan... sapa nak kasi korang RM20 sesaje gitu kan... ok.. kat Zalora korang boleh dapat.. so korang pilihlah item apa korang nak.. nanti dia akan tolak RM20 kat barang yang korang beli tu... haa. cepat.. pegi register cepat.. 

Note : Sandle ni memang sangat selesa.... memang tak rugi klu beli...

3 comments:

Irfa said...

wah baik punya promo ni
tp bab baju tu takut x muat.huhu

MrsTicer said...

cantek..terbekenan juge la ha ha

:: CIKVIVA :: said...

salam..

dah tak berani beli online sebab takut tak muat..huhu