Tuesday, January 29, 2013

Anak Dara Sayerrrr :)


Aqilah Najla - 5 tahun 8 bulan....
Bulan 5 ni genaplah 6 tahun....
Dah besar sangat dah anak mama sorang ni...
Tahun depan nak sekolah Darjah 1...
Aduhai masa.. cepat benar berlalu...


Masih segar dalam ingatan saat-saat Aqilah Najla masih bayi...
Aduhai anak.... kenapa kamu cepat benar membesar....:)
Apapun.. alhamdulillah.. anak mama membesar dengan sihat dan bijak..
Tapi agak nakal dan degil... hehhee.. yerla dah nama pun budak2 kan..
Cuma mama harap makin Aqilah Najla membesar... makin kurang sifat2 nakal kamu ye nak....

Note : Tahun ni mungkin sambut birthday kat luar ye kakak.. sebab 11 Mei jatuh pada hari Sabtu.. tapi insyaallah isnin tu mama bekalkan kek dan  godies untuk kawan2 kakak Aqilah k... 
Luv u kakak Aqilah...

8 comments:

nurulhuda said...

makin cantik anak dara akak, tgk gambar time kecik kemain berisi.. sekarang dah slim melim.. tak lama lagi ramai la peminat nii, hehehe..

.:: Mrs Z ::. said...

budak nakal dan degil tu tandanya bijak kak..heheee...dia tgh nak explore dunia kecik dia tu ^_^

syariza09 said...

cepat jer ank dara membesar kan, tup2 jer dh nk masuk darjah satu

♥ Wina ♥ said...

aqilah dah potong rambut ye kak??

dah besar dah anak dara :)

LizHairi said...

dah pandai posing dah aqilah....

nakal sket2 tu standard kan kak!
budak2 nak membesar.
nak2 ade adik yg jadi teman gaduh.
lagi menjadi2 kan...

Iela Fazielah said...

DAH LAIN BETUL RUPA DIA..RAMBUTPUN DAH PENDEK DAH....

mama ila said...

cantik anak dara mama A.N..

salam kenal..ila follow sini

suzie said...

rambut dia dh pendek ye, lebih kurang sama dgn afiqah, pendek bulat tp bezanya anak dara ko makin besar makin slim anak dara aku sebaliknya smp pening aku dibuatnya. apa taknya kalo cari baju payah, saiz le jadi masalah besar, kasut pun sama. aku harap tahun depan bila dia dh sekolah, boleh susut dan tak delah lagi gelaran budak montel