Thursday, February 28, 2013

Barbie Aqilah Lagi

Hai anak.. Besday mama.. Tapi si anak jugak yg dapat habuannya.. X perla nak, mama redho jekla.. Tapi shomelkan Barbie Repunzel ni.. Rambut dia cantikk sangat.. Ini aqilah yg paw mama... Tak bleh tidak, nak jugak...

Oh saya sebenarnya lembut hati bila anak2 merayu minta itu ini, x perla duit boleh cari.. Yg penting anak happy mama pun happy...

Note:  Penatkan update blog tru hp ni... Gigil jemari nak taip 2 paragraph ciput mcm Kat atas ni... Hoho0

3 comments:

zarena heeney said...

hadiah lepas baik demam tu :D

kak jom join contest di blog ena :D

antalya said...

ni kalo dpt kat mya abesla tercabut segla kaki tgn kepala.pastu baju pon ntah ke mana.hahahah

antalya said...

ni kalo dpt kat mya abesla tercabut segla kaki tgn kepala.pastu baju pon ntah ke mana.hahahah