Thursday, March 07, 2013

Biru...


Tempat : Depan TV, Ruang Tamu
Masa : 8.00 malam

Mama : Kakak.. tahun depan kakak dah 7 tahun.. dah sekolah darjah 1...
Aqilah : Oh ya ke mama.. kita dah sekolah kebangsaanlah nanti ye mama...
Mama : Ha ah... so.. Aqilah dah sekolah kebangsaan.. Aqilah dah besarlah kan..
Aqilah : Ye mama.. yeh..yeh.. kita dah besar dah.. besar macam mama... (Oppss... memang mama besar nakk..hahha sentap disitu ye... hahaha...)
Mama : Aqilah dah besar.. Aqilah kena tidur bilik Aqilah sendirilah kan...
Aqilah : Ya ke mama... oklah kita tidur bilik kitalah nanti...
 Mama : OK... so.. Aqilah nak kaler bilik kaler ape ye...
Aqilah : Kita nak kaler biru arr mama.. pastu cadar kaler pink... gambar princess....

Oh alahai nak.. kaler biru ye... mama rasa.. macam kurang sesuai.. tapi bila google... eh eh..cantik jugak kaler biru untuk bilik anak dara kan... :)


Photo credit from Google



3 comments:

Irfa said...

besar macam mama.
hahaha sakit perut saya gelak tau

dah 2 anak dara saya
smpi sekarang belum mampu dapat bilik lawa mcm tu..simpan dalam folder jelah

:|: TinTa Kibod :|: said...

cadar princess pun ada kaler biru la mama :)

suzie said...

bilik anak dara aku kaler biru cam ni gak tp kombinasi biru dan kuning cair. asalnya nak kaler biru dan purple atau pink and light purple. tp ko mengambil langkah bijak bila menggunakan set katil queen utk bilik anak dara sbb tak perlu membazir beli katil berkali2 sbb bleh digunakan hingga dewasa nnti. bilik anak dara aku agak kecil, mungkin aku tak akan guna katil kot. mungkin buat platform tinggi sikit dr kedudukan sedia ada