Monday, May 13, 2013

Birthday Si Kakak Aqilah Yg Rongak :)


Alahai nak.. sila cover gigi tuh ye... hik hik...
Birthday 11 Mei 2013 (Sabtu)....
Act just teaser celebrate birthday anak dara ni..
Nak citer pasal gigi depan si kakak Aqilah yang tercabut minggu lepas kat sekolah...
Cikgu siap call saya kat ofis.. rasa nak luruh jantung mula2 cikgu call tu...
Saya terkejut sebab jarang muadiba dia call.. selalu just sms-sms gitu jek....
Rupanya gigi depan Aqilah tercabut kat sekolah.. sebenarnya dah lama goyang...
Lepas ni.. tumbuh gigi kekal ye kakak.. so kena rajin2 gosok gigi.. klu tak...
Gigi rosak. nanti nak senyum tak lawa ye nak... 
Tak sure anak saya yg cepat tercabut gigi susu.. or memang normal...
Rasa macam cepat sangat gigi susu dia tertanggal...
Sebab gigi dia yg tertanggal semua elok2 tak rosak pun...
Putih.. bersih.. tak de lubang tak de kuning2.. memang cantik sangat2...
Harap lepas ni kakak kena lebih rajin gosok gigi...

10 comments:

Orked said...

Hepi besday Aqilah..semoga jadi anak yg bijak pandai..

besday anak kite 10 Mei...dekat2 je kan..

antalya said...

bkn rongak..PAGAR ROBOH :-)...ala xpe, aqilah tetap cantik walau pagarnya roboh. tu adik kt sebelah dh sebok nk kacau kek kakak

Fizah said...

hehe comel jek...da besar nampak anak dara akak...=)

BUNDA a.k.a KN said...

assalam dari bunda,

selamat hari jadi sayang..

Puteri Satu said...

Orked - oh ya ke... 10 Mei beza sehari jekla... tapi tahun lain kan...

Puteri Satu said...

Yun - adik tu memang standardla ngaco... klu tak ngaco tu bukan adikla namanya...hehhehe

Puteri Satu said...

fizah - dah 6 tahun dah fizah...heheh

Puteri Satu said...

waalaikumsalam bunda... terima kasih... :)

Afne said...

happy birthday aqilah

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...