Wednesday, January 17, 2007

Tak Tahu Nak Tulis Apa Aarrr...

* Mak dah balik dari Mekah.

* Mak dah pun balik Kg.

* Aku...dah nak masuk 23 minggu...

* Baby Baik Mama...dah gerak-gerak..kadang-kadang sampai bergegar peyot aku... aku nak sangat tahu apa dia buat kat dalam peyot aku ni...jap kanan jap kiri...macam orang bersenam je...muehehehe...

* Isnin lepas dah pi check-up untuk 5 bulan lebih...next check up 12/2/2007 sebelum raya cina.

* Aku..masih lum pakai uniform..

Lagi.....tak de idea dah...len kali la tulis....betul2 tak de idea...

7 comments:

Anonymous said...

Waah dlm perut dah aktif, kuar esok sure lagi aktif, mcm anak saya yg pertama, terlebih2 aktif.....

Anonymous said...

salam,

tu baru sikit tu PS..sok sok dia makin besar kat dalam, lagi tka larat ngan gerakan dia tu.boleh sakit jadinya sbb dah tak muat kat dalam tu hehe..nanti tgklah dah trimester akhir, sronok tgk perut tu turun naik mcm roller coaster hehe

Anonymous said...

akhirnya..x tau tulis..tertulis gakk
>so kite sesamo tgu roller coaster kiter erkk...

Anonymous said...

Salam Puteri,
make me smile yr entry kali nie..hehehe:D
Anywy..semoga segalanya dlm keadaan selamattttt..Ameennnnnn~~

13may said...

selamat selamat:))

HAPPYIRFA said...

hai kak puteri.
selamat kembali berblog.
rindu nak baca citer akak..moga baby sihat dan kuar dgn selamat.

Puteri Satu said...

yus : itu la....tak tahula camana nanti...

kak long : ya ke...muehehehe...sabar jekla ye..

zu : tungguuuuuu....

ila : harap2 semua selamat..insyaallah...

13may : insyaallah selamat...

irfa : akak pun rindu...mueheheh..