Monday, February 26, 2007

Geram..Geram...Geram....

Sampai petang ni Yon tak wish besday aku....

Tension...tension...

Sedih...sedih....sedih...

Geram...Geram..Geram...

Uwaaaaaaaaaaa....nak nangis....Yon wat tak tahu je besday aku...

12 comments:

yus said...

Dia tunggu masa yg sesuai tak?? Jangan2 ada surprise utk puteri....sabar yer..

Happy Birthday kak puteri....

akumasihdisini said...

betul tue...yon tak luper...tapi yon ader kezutan untuk ko...sabar jer laa...!

ezatulhaq said...

hehe relaxss, aku rasa hubby ko nak buatgempak tu.. amacam hari ni ? ada suprise tak tuk ko ?

PuteriSatu said...

yus : thanks....

aku : aĆ” dia tak lupa..tapi tak de la kejutan....cuma dia plan tak jadi je semalam..wekekek..rahsia dah bocor dulu....

ezatul : takla gempak..rahsia bocor...wekekke..

izawani said...

Hahaha... baguih dok ado... tu la, jangan tensen dulu, jangan tanya dulu... buat bodo jer... kalau ada kejutan baru la terkejut... kalau tak... esoknya suruh dia tido kat luar... :)

marlinabaharom said...

alaa.. tak kan ler yon tak ingat bestday... mesti dia ingat tu. sajer jer dia nak ngusik isteri kesayangan....

HAPPY BELATED BIRTHDAY TO YOU..

PuteriSatu said...

kak wani : itu ler pasal...wekekek

mar : geram aku...usik apa cam tuh....buat aku geram je...

thanks....

13may said...

dia nak buat kejutan tuh...

btw, hepi besday:)

PuteriSatu said...

13may : kejutan tak menjadi aar semalam weekekek....thanks...

zz said...

la yer ker..besday hangg..dkat je besday korang erk...sesajo wek x ingat kut...aperpun..eppy besdayyyyyyyyzzz...

PuteriSatu said...

zz : apa pun...tima kacih...

zz said...

x do apo aku nk bg ko..hya skadar ucapannn...moh akebahgiaan berpanjangan hendaknyaaa..:)