Monday, September 17, 2007

Aqilah Yang Meniarap...

NI LA AKSI-AKSI AQILAH MENIARAP...GAMBAR TAK CLEAR HARAP MAAF...SEBAB KELAM KABUT SNAP GAMBAR DIA...SO TAK SEMPAT NAK FOKUS...


Eeeeyaaaah...!!!!!

Dah lepas nih....nak maintainkan pala Qilah plak nih...

Ha...mama..papa...cepatla snap gambar Qilah nih....!!

Yuuuhuuu...Qilah dah leh tegakkan pala Qilah....Qilah dah leh niarap...mama ngan papa Qilah mesti happy....!!...

Itulah perkembangan terbaru Aqilah...sekarang asyik nak meniarap je...dia memang tunggu umur dia genap 4 bulan baru nak niarap kot sayang mama nih...11hb dia genap 4 bulan...12hb tu dia dah start niarap..mak sms aku kat ofis..rasa masa tu gak nak balik tengok Aqilah niarap..seronok tak terkata...itula orang kata...melihat perkembangan anak-anak nih...kepuasannya tak leh dikata...alhamdulillah... Puasa tahun ni puasa pertama aku sebagai mama...walaupun tak cukup tidur tapi aku rasa puas...aku rasa kehidupan aku dah lengkap...ada Aqilah sebagai anak...kadang-kadang time kita sahur..dia pun bangun...sekarang memang pantang letakla..mesti dia niarap...klu dibiarkan..dah berpusing 360 darjah...Aqilah...Aqilah..Anak manja mama...

16 comments:

mimie said...

alhamdulillah....bakal menantu mimie dah pandai meniarap erk . dah cenggitu tak leh biar kat atas katil sowang2 , takut bedebuk ke bawah plak. pasni entah tumbuh gigi dulu ke entah merangkak plak aqilah ye . si aiman dulu tumbuh gigi , duduk , merangkak baru la jalan . mmg seronok bila ikuti perkembangan anak ni .

Kak Lady said...

Dah pandai meniarap dah...mesti dia tgh seronok nak meniarap...tengoklah nanti...nak pakai pampers pun susah jadinya...

lindosh said...

gerammm.. rasa nak culik laa akak!!

Mummy Rizq said...

ooo.. pandainya baby aqilah.. dan semakin comel & kiut miut nie. Mesti ramai dah cop nak jadik menantu!

KLMari said...

Wah wah...dah pandai niarap dah baby comey nih...Kejap aje kan..pejam celik pejam celik, nanti merata dia merangkak plak...Mmg nanti kemain payah nak pakaikan diapers...letak aje pusing, terus cabut lari..hehehe...Comeyy bangett !!!

Sastri said...

cepat betul... dah pandai meniarap dah ek... tak lama lagi dah pandai merangkak, penat mamanya kejar nanti... :D

PuteriSatu said...

kak lady : tuhla kak...tunggu genap 4 bulan baru dia niarap...nak pakaikan...dia nak niarap sambil bogel...huhuuu..

lin : culik? mueheheh...janganler...tuh je sorang pengarang jantung akak...

mar : menantu? muahahahaha...tuhla mar...ada 5 orang yang dah usha2 Aqilah..hang pun nak usha kan untuk rizq ke..? mueheheh..

klmari:ya ke...kena bertangkapla ye..

sastry : tuhla...tak sabar plak nak tunggu dia merangkak...

PuteriSatu said...

mimie : alhamdulillah mimie...tunggu 4 bulan baru dia nak niarap...oo ya ke aiman dulu tumbuh gigi dulu eh...salah satu la dulu kan...tak tahula bakal menantu mimie ni camana nanti..kot ikut aiman ke tak tahu la kan...tapi jangan aiman tak kisah dah aarr heheheh....

PuteriSatu said...

mimie : alhamdulillah mimie...tunggu 4 bulan baru dia nak niarap...oo ya ke aiman dulu tumbuh gigi dulu eh...salah satu la dulu kan...tak tahula bakal menantu mimie ni camana nanti..kot ikut aiman ke tak tahu la kan...tapi jangan aiman tak kisah dah aarr heheheh....

nelly berry said...

pandai aqilah ni ye!

meh cni aunty nelly hug XOXO

syg ckit;) muah!

~YusVogue's Wardrobe~ said...

wah.. go aqilah go aqilah go aqilah!!!
cantik background.. cun la.. nak belajar buat bole?hehe..

sitilina said...

wah cepat kan akak, 4bulan dh bole nerap? hehe.nanti satgi siap la kene main kejar2 plak tu.

ayumkay said...

waaaaaah anak mama dah pandai meniarap.. syoknya syoknya (aksi puteri1 bila tgk aqilah dah pandai niarap..hehehe).

mesti pasni susah nak pakai pampers.

sihat ke PS? doanya sihat2 selalu ye :)

PuteriSatu said...

hanan: cayang auntie nelly gak...umuah!

yus : kita pun kawan tolong godekkan yus...muahah..

sitilina : itu kira lambat gak SL..saing2 dia..3 bulan dah niarap...

ayu : syoknyee...alhamdulillah sihat...

s * h * i * m * a * h * z said...

amboi aqilah... da nampak bijak.. rs mcm baru semlm bc entry akak masa lahirkan die dulu :)

PuteriSatu said...

shimahz : tuhla....sedar tak sedar kan....itu la orang kata..membesarkan anak ni..jap je...anak dah besar...