Thursday, January 24, 2008

Berkhatannya Aqilah...

Photobucket

Kelmarin….pegi khatankan Aqilah….kat Damai Medical Centre….Doktor bagi susu Aqilah…ngan pampers….juga 2 jenis ubat….ubat demam ngan antibiotic….alhamdulillah semua dah selesai…asyik bertangguh dari Aqilah 3 bulan….menangis cam apa je Aqilah…dengan mama-mama dia sekali menangis….kesian sungguh….tapi itula kan…camanala ibu-ibu yang mengalami nasib anak-anak yang tak sihat…ada bermacam penyakit tuh….tuhan sajelah yang tahu perasaan diorang….aku ni anak pompuan berkhatan pun dah rasa nak demam….ya allah ya tuhanku…semoga Aqilah akan membesar dengan sihat..bijak…pandai…sempurna…dan menjadi anak yang solehah…insyallah…begitu juga untuk anak-anak kawan-kawan semua…aku sentiasa doakan setiap lepas solat….

7 comments:

serisinggahsana said...

lily berkhatan masa raya haji ari tu kat bidan kampung kt kota bharu. yg herannya lily tk nangis pun..maminya lak seram sejuk..alhamdulillah takde ape2

LILY SAFIYYA said...

komen tu dari lily yekk..tersilap post dari serisinggahsana

PuteriSatu said...

ya ke....elok khatankan awal...sebab dah besar cam ni...sian dah pandai nangis jerit2...hahahaha...

fealize_eleanoer said...

safiya kite sunatkan time 4 bln.ade member kat opis ni pulak,lahir2 je dr da tny nak sunatkan skali ke x.member kite tu pon on je,terus disunat done2 tu jgk.

huhu !

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

aminn...insya allah..anak akak akan seperti yang diinginkan

PuteriSatu said...

mama safiya - ya ke..mang tul elok disunatkan masa baby lagi..senang sikit...dah besar pandai menngis sampai menitik2 air mata..sian sesangat...

watashi - inysallah watashi..sama kita doakan semoga anak-anak kita semua...akan menjadi anak-anak seperti yang kita inginkan..insyallah..

happyirfa said...

salam kak..
aina khatan dlm pantang..masa tu sy pulak yg naik seram sbb mak bidan yg buat cara tradisional