Monday, February 18, 2008

Berposingnya Aqilah Di Depan Pelamin

Photobucket

Photobucket

Gambar yang lain akan di dload kendian ye....Mama Aqilah bz la yang teramat sekarang nih...

22 comments:

Mommy Lily said...

windunya nak dengar citer mama aqilah dgn aqilah...ade mase update ye kak...

mesti aqilah dah semakin bijak dan comel

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

yarabbiii...makin comey aqilahhh
akak...!!!cepat update pic aqilahhhh

KLMari said...

amboi comel nyer dia senyum...kemain lebar lagi...tu baju ala ala matching dengan pelamin...aqilah jadik flower girl ke ? Muuaahhh !!!!!!!

risanur said...

comeyyye aqilah senyum..

mama ranggie said...

mana pict kawen twin mama aqilah ni?

comel die ketawa tu...

nanonano said...

cuti lame nampak??
sape yg kawen sbenarnye neh?
huhu

mimie said...

lalala menantu aunty nih....besar gelak eh . maap la kak dah lama tak komen . skg nih mimie bz mengemas . lgpun...dah tak dok melaysia lg . kami baru pindah ke jepun , awal february lalu . aqilah cayang , jaga diri bebaik k .........abg aiman dah dok jauh nih. ade umur kite jumpa nanti .

PuteriSatu said...

mommy lily - insyaallah...akak pun rindu kat lily...rindu kat wajah2 comel lily..cuma akak bz sikit naik cuti ni...kebetulan pc akak rosak kat ofis ni...nanti pc dah ok...insyaallah kita berblog balik k....

watashi - ya rabbi....muahahaha....cun la macam akak watashi dia kan...insyaallah...sekarang pc akak ada problem..so tunggu ye dik..

klmari - itu baju flower girl...huhuhu...

risanur - tima kaceh..

mr - nanti ye...nanti kita tempek k...

nano - hahahah...cam akak plak kawin ye...cuti lama....

mimie - aik dah pindah jepun ke...lahai..baru nak fikir2 tingin jumpa aiman...dah jauh plak....apapun..harap mimie selalu jengok blog akak ok...rindu kat mimie dan aiman..tingin nak tengok muka aiman...ada masa emailkan kat akak gambar mimie n family boleh...???

Ummi Yang Tomey said...

ishhh...
comelnyer Qilah gelak...
ni jdi model ummi utk portfolio ummi ni.. molek sgt nih..
mama, pnjam bulelh?

viruspadu said...

bukan main lebar senyum dia kannn...

Lily.Lulu. said...

mama bizi yerr .. makin comey tengok aqilah ..

happy betol dia !
;)

LayarLara Legendary Of Journey said...

pergh.. den baru nak iklankan blogger ilang.. nasib baik ari ni ekau muncul..

alalalalal tomeinya qilaaaa

ayumkay said...

kan main lebar lagi senyum aqilah.. camtu tau2 jer owang nak amik gambar dia. geram kat pp aqilah.

gambar mama aqilah takde ke? gambar jadi penanggah ke? masa angkat dulang ke?

:)

Aleeya said...

comel aqilah, tu aqilah tu amik berkat ke tu ?hehe

fealize_eleanoer said...

wahh..
baru muncul..

kehilangan mu dirindui
kemunculan mu dinanti...


:D

PuteriSatu said...

UYT - mama dia tak nak pinjam sekali ke....???? huuhuhu...

VP - tuh la pasal...lebar selebar2nya...

lili - makin comel dan makin nakal...

layarlara - baru aku hilang 2 minggu tuh...hehehe..

ayumk - nak gambar mama dia gak ke..mama dia gumuks la malu nak enterprame...

aleeya - tuh la ..cam ambik berkat je ya tak..

f.e - ya ke..? ala sapela kita ni kan...sekadar bloger yang serba kekurangan kan....sob..sob...syahdu plak baca kata2 mu itteeww...

kehilangan mu dirindui
kemunculan mu dinanti...

syahdu..syahdu...terharu...terharu...ingatkan bloger lain tak heran pun kita ada ke tak de....

Ceera said...

betul2 muka cam nica, geram je tengok..

PuteriSatu said...

ceera - tuhla kan..? cam kembar diorang nih...so ceera pun lehla jadi mak tam Aqilah gak kan....??? wekekek...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ooo..mimie dh pdah jepun erkkkk...ni skali skala aku update lerrr...

PuteriSatu said...

zu - a'ah...mimie dah pindah jepun..jauhla bakal menantu aku tuh....

Alinlai said...

kemain lagi aqilah dok sengih depan pelamin tu... ke ke ke... comei dia pakai baju kaler tu :)

PuteriSatu said...

alin - dia klu bab bergambar no.1 la...lebih2 klu seme orang beri perhatian kat dia..lagi la dia suka....