Wednesday, March 19, 2008

Barang-Barangannya....

Okeyla...coz wiena nak tengok kain yang mama aqilah rembat kat Nilai tempohari...ri ni mama aqilah tempekla kat sini gambar kain tuh...n barangan yang disoping pada hari sabtu dan ahad...

Photobucket
Ha...ni 3 pasang kain yang dibeli kat Nilai 1....untuk pengetahuan seme yang tengah tu ada batu kilat-kilat..tapi tak nampak batunya...seme murah-murah...untuk pakai gi keje...dah boleh sangat tuh...

Photobucket
Ha..ni pulak barangannya Aqilah...susu tu..susu baru...nak trykan Aqilah minum dumex...sebab dia susah nak yak-yak minum susu sekarang ni...huhuhu...pencuci botol susu n pencuci baju...juga nestum aqilah...pehtu..adala barangan lain-lain..barangan sambilan....

Photobucket
Ni plak...barangan dapur..sementara gaji next week...minyak dah habis..tak leh tunggu gaji la kan....so papa Aqilah kena pempahamla kan...kang tak berasap plak dapur...

Photobucket
Daan..ini plak..barangan mama aqilah la plak kan...act dalam plastik merah tu...ada slack kaler itam...n dalam plastik coklat tuh plak baju mama aqilah...dalam plastik ijau tu plak stokin panjang aqilah...barangan tu tak sempat nak keluarkan..sebab Aqilah dah jerit mengamuk nak dukung dan nak tido...mama aqilah tak sempat nak gantung ambik gambar...esokla ye kengkawan seme....

p.s ~ barangan selain kain-kain itteeww semuanya dibeli di care4 ampang...huhuhu...

21 comments:

sHIEMz said...

wow!! giler soping arr.... manyakknyer besan aku nie soping... terujerrr...... :D

PuteriSatu said...

shiem ~ eh ada ko? aku ingat tak dak..huhuhu...

sHIEMz said...

ahh... dah x nampak aku.. menci tau! :p

PuteriSatu said...

shiemz ~ muahahha...hang jangan aar marah aku...tak baik tau...nanti aku bagitahu menantu hang...nak?

Aleeya said...

perghh shopping tengah bulan..cayalah...hehehe

aqilah tuko susu ekk, ok minum susu ni mesti aqilah suka okayyy, try ye aqilah cyg..huhu ..terover lak..cam aku lak mama aqilah hehe

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

woo..nk tukar susu dumex lak kerr...afif minum susu dutch lady ok lak..bln dpn nk tukar dutch lady 123 plakkk

*SiRibenMerah said...

amboiii..
sakan nye mama aqilah shopping..
hehe..mama, ade kain untuk I same x??
oooo..mama lupe yek..x pe la..
neh yg nk majok neh..
huhuhu=P

Mommy Lily said...

mama aqilah bagi makan nestum ape kt aqilah skrg? mula2 bagi makan ape?...mintak tips nih

ShaLinZz85 said...

heheheh..banyak nye soping..kalo saye tobat tak mampu..pelajar lah katakan...

lindosh said...

soping sakan hakak nehh :P

Jie said...

hehehehe.. ingat tgh baca pamplet k4 yang org letak dlm kotak surat tu...hehehehehe

kirana said...

byk tu soping akhir2 bulan ni hehehhe
cantek2 kain ..

kak ..casa moda sale skrg ni..jemput2 ler..ewah..asal sy asik promote casa moda ni hihihi

dulu aiman pon minum dumex gold..tp skrg dh tukar ke dugro..sbb apa tukar..sbb gold2 tu mahai sgt ..hehe..setakat skrg tak der problem apa2 lagi ngn dumex..ok jer dia poo poo

mummysyafie said...

shopping banyak nyer..tengok mama aqilah beli kain..saya pun teringin nak beli kain..untuk raya..hihihi..takut tailor tak nak terima dah nanti..

PuteriSatu said...

aleeya ~ tuhla...nak try kasi susu mahai sikit...huuhuhu...ntah mampu ke tak mama aqilah ni...

PuteriSatu said...

zu ~ klu ok tak per zu...dia punya poo poo keras aar..sian dia..tuh yang try tukar...tengok aar camana...

SRM ~ amboi nak gak ye...nantila mama aqilah beli kan ye..

PuteriSatu said...

mama lily ~ memula akak kasi nestum nestle step 1 tuh..bancuh cair2 je masa aqilah umur 3 bulan...pastu..ikut umurla...ada step 2 untuk 6 bulan ke atas tak silap struktur dia kasar sikit...tapi aqilah lebih suka nestum nestle beras merah tuh...yang tu je dari dulu...

PuteriSatu said...

shalin ~ tak per dik..belajar betul2 dulu..nanti dah keje leh sesoping bebanyak k...

PuteriSatu said...

lindosh ~ tak de la sakan dik...

PuteriSatu said...

kak jie ~ huuhu..tak de la ...

kirana ~ ya ke wiena...nanti la akak pegi...

oh ya ke...tengokla nanti klu dah takmampu akak tukar dugro gakla nampaknya...huhuhh...tapi tepung susu dumex ni memang cam basah ke ye?

PuteriSatu said...

momyshaife ~ jom kita beli sesama...mak ai untuk raya..lambat lagi tuh..

wan said...

Waaa.. belum gaji dah soping sakan!