Tuesday, June 10, 2008

Naiknya Motor...

Sekarang ni...papa Aqilah dah mula ajar Aqilah naik motor...ya allah..punya la suka dia...tegak je dok kat depan tuh..sambil tangan pegang handle...klu diberi pilihan antara motor ngan keta...dah tentula motor papa jadi pilihan...eksyen sungguh dia klu naik motor..pandang mama pun tak berapa nak...bila petang je...papa baru je melangkah masuk..dia dah buat bunyi motor...nak naik motorla tuh...petang semalam hujan...tak leh nak buat apa lah..takkan nak angkut aqilah naik motor dalam hujan kan...so...layan je dia kat umah sampai ke malam...boleh plak malam dia ajak naik motor, agaknye tak puashati sebab petang tak dapat naik motor..aduhai Aqilah...sabar jekla....

Photobucket

Ni gambar candid Aqilah ngan papa Aqilah...bila dok atas motor ...by-by pun dah tak nak...kelakar sungguh...

8 comments:

mama ranggie said...

kalo x dpt naik sure nangis mama qilah?

PuteriSatu said...

MR ~ itula pasal.....haru tul...

cendawanintim said...

sonot naik moto petang2 ngan anak pas balik dari keje..kan..kan...

cam weols, ske round kg..hiks

PuteriSatu said...

cendawanintim ~ yerla..berangin je....sejuk...

TauruzMama said...

bes nyer dpt round ngan anak pepetang..mama nyer naper x join..

PuteriSatu said...

tauruz ~ kekadang mama pun merempit sama gak...huhuhu..

shiemz said...

Wah..dah pandai naik motor ek... hehehe....

PuteriSatu said...

shiem ~ dah pandai dah..