Saturday, July 19, 2008

Menulisnya Aqilah...

Act cerita ni kebetulan semata-mata...maybe entry ni sama ngan entry VP (Viruspadu)
ianya betul-betul tak disengajakan ye u all...mama aqilah pun sempatla bercerita ngan Mama Nica pasal mama Aqilah kesian kat Aqilah...and Mama Nica kesiankan Nica yang menulis tanpa meja...klu u all tengok pun mesti u all kesian kan...cedey... meja tak de...kesiankan...dah seharusnyalah mama & papa budak ni kena belikan meja tuk dia kan....harus...

Photobucket

Sebenarnya kerusi dah beli...yang kelakarnya kerusi ada 3...tapi meja satu pun tak de..pelik tul kan...

Photobucket

Ha ambik...kerusi sampai 3 biji....

6 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

wahhh
meja pun pink
bebetul leh kawan baik ngan VP
dah la anak akak pun lebih kurang sama je..ehehehehe

zino said...

dah pandai menulis ke.. nanti mama kena sabar banyak2 kalau dia mula menulis kat dinding tangan kaki bagai hehe

PuteriSatu said...

watashi ~ bukan meja sayang...kerusi tuh...harus beli meja pink kan....

PuteriSatu said...

zino ~ ha, itula pasal...haru nanti....hhuhuhu..

~dyla~ said...

cantik la meja nulih aqilah tue...

PuteriSatu said...

dyla ~ huuhuh..meja tak dak...kusi je ada..