Friday, July 18, 2008

Tolaknya Troli....

U all tengokla....soryla klu gambar ni senget..(Sila sengetkan kepala anda ye....) Samalah peel dengan si nica anak dara Viruspadu. Aqilah klu pegi shoping nak tolak troly...inilah keje dia...berebut nak tolak troly ngan dia...padahal manalah dia larat nak tolak troly besar gabak ni kan...tapi dah memang perangai bebudakkan....apa yang kita buat..itulah dia nak buat....layankan ajelah kan....



U all tengok...troly tu bukan ringan tu..dengan bebarang ada dalam tuh....

10 comments:

antalya said...

aqilah berebut troli dgn cikngah dia

mama ranggie said...

budak2 kak!biasalah tu!

izman said...

budak2, biasa tu. kalau dia nak tolong jugak, ko masuk dlm troli, biar dia tolak (ok ke idea aku ni?)

PuteriSatu said...

yun ~ a;a...kita larang..lagi dia nak buat...huhuhu...

PuteriSatu said...

MR ~ itula pasal...

PuteriSatu said...

iz ~ geram2 masukkan gak dalam troly tuh...tapi dia memanjat plak nak turun...haru tul..

Mommy Lily said...

layannnn aje la mama nye. budak2 mmg gitu kan ...geram kdg2 tu

faisal said...

hehehe, comeinya tengok dia cuba tolak troli tu,heheh..:) takpelah, tunggu dia besar nnti baru bleh tolong mamanya..:)

PuteriSatu said...

momy lili ~ layan kan jela kan..

PuteriSatu said...

cai ~ yerla cai..tunggu besar kan..inysaallah..