Monday, October 20, 2008

Bermain Buainya Kat Umah Cik Ngah...




Kalu gi umah Cik Ngahnya Aqilah dah tentu la wajib main buaian ni...Aqilah cam takut-takut sebenarnya kat buaian ni...tapi sebab tuh je kot permainan yang ada...dan-dan tu nak naik buaian tu gak...tarik-tarik tangan kita ajak teman dia naik buaian..pehtu..jap je..dah nak turun..dah turun nak naik balik...turun naik..turun naik gitu je...maklumla kat umah mana ada buaian ni...

24 comments:

nanonano said...

mintak la ngn mak ngah die buai tu bwk blk umah,
ngeee :p

PuteriSatu said...

nano ~ bawak lori nano datang KL nak angkut buai tu...hiks...

kirana said...

makin chubby la si aqilah ni!jmpa antie cubit nnt

Umie said...

Hahaha...kite baru perasan yg mama aqilah nie suka letak perkataan "NYA" dalam semua tajuk entry tu ye! hiksss

PuteriSatu said...

kirana ~ hiks..warming umah baru lehla jumpa...(klu sudi jemput..hiks..)

PuteriSatu said...

umie ~ saje sesuka....

akumasihdisini said...

mungkin masa ko ngandung ke dia...ko suke dok atas buai kot...sbb tue dia suke main ngan buai;

PuteriSatu said...

cikgu aku ~ tak de aar..ko nih...

fara mustapha said...

apa kata mamanyer beli satu buaian utk aqilah.....

PuteriSatu said...

fara ~ alahai...tunggula umah sendiri kot....

*SiRibenMerah said...

wahhh..
da besar da aqilah nehh..
lamanya aunty x melawat dia.. huhuhuhu.. sowie aqilah sayang.. aunty bizi sgt.. be gud girl yek.. jgn noti2..

kishhh sket.. mmuuaaahhhh~

PuteriSatu said...

techer ~ tak per...hiks..

nuarliesya said...

haaa itu tanda nyer dia dah bagi hint tu nak suh mama ngan papa dia belikan satu untuk nyer tu...

PuteriSatu said...

nuarliesya ~ alahai...rumah pun tak de ruang nak taruk buai...rumah cinonit...

umi ameer said...

hi puterisatu...
lama tak kunjung ke sini, aqilahpun dah besau dan tambah comeynya..
nanti mamaaqilah belikanlah satu buaian letak kat umah, lelama takdelah dia gayat nak naik lagi, kan kan?

dakgilachoc a.k.a nani said...

suka nak main buai tapi takut erk..hehe..ikat jerk dia kat buai tuh..hahaha..tak smpi ati plak kan..

Nad Eusoff said...

buleh pulak takut yer..lawak lah aqilah nie..
meh ajak akak nek meh..
hihi

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. seharusnya mama kena belikan aqilah buai utk aqilah main kat rumah..

YanDarwisy said...

tombam tul anak akak ni eh! Rambut curly2 lagik... cun ikut saper erk? (siler terperasaan sendirik....!) senyum senget akak!

PuteriSatu said...

umi amer ~ alahai..umah pun umah sewa umi...tunggula umah sendiri nanti..insyaallah...

PuteriSatu said...

dakgilacok ~ tuhla...sian lak nak ikat..wekekek..

PuteriSatu said...

nad ~ jom kak nad kita main buai....qilah ajak teman..

PuteriSatu said...

cute ~ nanti2la....

PuteriSatu said...

yan ~ ikut muka akak kot...wekekek perasan...