Monday, October 20, 2008

Jom Sehatinya Berdansa

Sabtu malam ahad...sebab dah kenyang gi beraya umah ofismate kat keramat...we all pun..merehat-rehatkan diri la malam Ahad tuh...papa Aqilah pun kata...stil kenyang tak yah la masak dia kata...fuh..selamat mama kan...papa kata...kita makan kudap-kudap jekla....makanla kuih raya yang ada...boleh gitu??? boleh ajelah kan...


Kek lapis...tat nenas...tat nenas tu sedap ya amat...pas raya..mama leh order lagi satu bekas wat makan-makan...hantu tat tul kan...kek lapis tuh...akak yang jaga Aqilah buat..dia kasi...oren peberet Twister...perrrghh...sedapp...


Sambil layan Sehati Berdansa episod pengenalan...time ni Aqilah dah tido..klu lum tido..jangan harapla leh bersenang lenang tengok tv...


Asyik makan manis je...nak masin lak..ni maruku cousin mama wat...mak sedara mama kasi...rangup dan sedap....

9 comments:

MAMA IQA said...

kalau tak tuan rumah yg perabihkan kuih sendiri sape lg nk abihkan ye tak? hehe~

nanonano said...

kek lapis perise pe tu?
cam sedapppppp jee..

KV said...

kv pun syok layan sehati berdansa tu.

PuteriSatu said...

mama iqa ~ tuhla pasal...

PuteriSatu said...

nano ~ perisa cokolat...best...

PuteriSatu said...

kv ~ a'a best gak tengok couple2 nya..

CuTeMiUt78 said...

emm...makan2..jgn tak makan..klu tak nnti tak habis2 plak kuih raya tu..

PuteriSatu said...

cutemiut ~ harus..

PerantauSepi1306 said...

uiksss sodapnye kuey lapis tu tau... :D