Monday, October 20, 2008

Sabtunya Cerita...

18 Oktober 08 (Sabtu)

Hari Sabtu yang paling tension...punya semangat cuti kan...bangun pepagi...kul 6.30 dah bangun...lepas solat seme...plan nak buat brekfes mee goreng basah...dah lama sangat tak masakkan...hari cuti cam ni harusla masak...sian plak tengok hubby ngan Aqilah asyik merasa air tangan chef kedai je...hiks...dah setle masak seme...Aqilah pun dah bangun ngan papanya..sementara tuh nak cuci kain seme....alih-alih tengok air slow je..confirmla nak tak de air kan...kot nak betulkan paip ke...nak tukar paip ke..nak tampak paip ke..agak-agakla kan..ini time hari cuti cenggini..time tuhla ko nak wat keje...Isnin Jumaat tak cukup waktu ke nak buat...adeeeh...tension tul....Sabtu Ahad...dah tentu orang cuti nak dok umah nak selesaikan keje umah....dah buat air tak dak...eeeiiii...mang hangin la satu badan kan...dahla hari ni mama ada jemputan raya ofismate kat Keramat...dah haru tul takkan gi beraya tak mandi kan...so mama kata kita packing barang gi umah Cik Ngah Aqilah kat Damansara la jawabnye...siap-siap...terus cabut pi umah Cik Ngah..



Aqilah harusla suka kan..gi sana...dah mandi..siap-siap seme..lepas zohor kitorang terus cabut gi Keramat...makan-makan seme dah kul 5...terus cabut balik umah lak...Cik Ngah Aqilah terus cabut balik umah dia...biasala weekend bulan-bulan raya ni harusla jalan memana jem kan...alhamdulillah sampai umah air dah ada....legaa....tuh citer hari Ahad...mlam ahad next entry..ye...

3 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. sib baik ler mandi kan.. klu ta haru je.. heh..heh..

PuteriSatu said...

rina ~ itula..haru tul..

dakgilachoc a.k.a nani said...

uish...gi beraya tak mandi yerk? hehehe..klu time takde air kan mmg seksa kan kak..nak2 lagi time nak yak2..