Wednesday, October 22, 2008

Melayannya Aqilah Bermain...







Petang ni act baru balik beraya...papa Aqilah bawak anak dara dia turun kat depan umah ajak main...so mama & papa pun layan je la kan, sian dok merap kat umah je kan...Aqilah sebenarnya suka kawasan lapang agaknye dia rasa bebas...papa Aqilah bawak bola...hush...terjerit dia main bola...Aqilah mang cukup excited kat bola sebenarnya...insyaallah nanti mama buat entry pasal bola-bola Aqilah ye...



Kita layan video Aqilah jap...

17 comments:

YanDarwisy said...

Wahhh Aqilah ader motor rempit sejatilah (bak kater Spark REM-IT) Best tuuuuu...Auntie pinjam nak pi KLCC bleh? Sure kalau naik rambut terbang2 ala2 model sunslik gitewww. Alamak!

DYLA said...

kak, aqilah pgl miaw pus pus ke tu? yg kat kete tu? comel je tgn dia buat gitu..

antalya said...

ada kucen kat bwh keta ek

dakgilachoc a.k.a nani said...

suka tgp 1st pic tuh..alahaiiii..cutenya aqilah ni..gerammmmmm......

nuarliesya said...

seronok nyer kak kalau ada kaw.lapang kat umah senan nak bawa anak mainkan..lieza kalau nak bawa diaorg main jenuh turunlah kak kena berangkut turun dari tingkat 4..tapi sesekali tu bawa juga turun nak bagi kebebasan..

CuTeMiUt78 said...

oohhh..aqilah pun minat main bola ngan moto ni erk.. klu mirul dah siap buat up2.. lagii

nanonano said...

uiihh
laju dah berlari ekk..
ringan je bdn tu..

rosmona said...

comeinyer aqilah..rasa cam nk gigit jerr..lagi geram tgk keletah die..

PerantauSepi1306 said...

vrrooommmm, vrooommmmmmm hehehehehehe.. bestnyer dpt main petang2 ngan papa dan mama ye..

Khas Lysha said...

budak kalo dapat kuar mmg riang hatinyer.. terperap kat umah jer kan.. boring ler..

akumasihdisini said...

ada bakat jadi penunggang superbike pertama malaysia...he he he

nono said...

salam,

nengok AQILAH nie lg tambah geram la kak...nak jer picit2 pp die..geramnyerrrrrr...hehehehe

viruspadu said...

sweetnya tgk dia main moto kak oi

geget kang tahu la

gula_kapazz said...

huh....macam serius je nk merempit... heheheh

chronicles of angelzz said...

chomenya aqilah...

salam ziarah uolls ;]

JIVEBUMZ said...

tomeinye aqilah tuh kak..
dok atas moto lak tuh.. ciut miut lagaknya..hehe

rose said...

Makin besar..makin tomei budak aqilah ni...:-)