Saturday, November 01, 2008

Aqilahnya Perangai...

Aqilah...klu cik ngah nya...alamat mang tak ingat dunia aar...mak ayah dia pun dia tak ingat...(ada gitu lak kan...) tapi itulah hakikatnya...maybe jarang jumpa kot...bila sesekali dapat jumpa dia lanyak bebetul cik ngah dia sampai lunyai...wekekekke...klu nak gi memana...memang dia takkan pandangla gen2 merah mama dia...haruslah dia tuju viva biru cik ngah dia tuh...memang dia akan tarik tangan kita ke viva biru cik ngah dia...klu kita angkat n bawak dalam gen2 merah mama....mang dia akan jerit...ngengade kan..? itulah perangai bebudak...klu tak gitu..bukan bebudak namanya kan..dalam keta pun gitu...dia mang tak nak dok atas riba mama...sanggup dia dok belakang...nak dok atas riba cik ngah dia...memang klu cik ngah dia datang..dunia dia...dengan cik ngah dia je...mama papa mang dia tak layan....sebenarnya mana satu mak ko ni aqilah weh...??? hiks...itula perangainya Aqilah...anak dara kesayangan Baharon Iskandar...hiks...klu nakal anak papa aar kan..klu gudgirl confirm anak mama kan...hiks....


Berkepitlah ko ngan cik ngah ko tuh..

16 comments:

atty's said...

manja ye aqilah..tkpe sekali sekala ek.kasi can..

CuTeMiUt78 said...

heh.heh..heh.. aqilah dah betukar mak erk.. takpe manja2 ngan cik ngah nya..sementara cikngah nya takde anak lagi.. sok2.. klu cikngah dah ada anak.. takblh nak manja2 sgt..heh..heh.heh

CuTeMiUt78 said...

nnti jawab tag kat blog kita ya...

su said...

aqilah manje sebenarnye...gigi dia da tumbuh sumer ke?hehe...

UnGu VioLeT said...

cutele aqilah..

Nad Eusoff said...

sampai lupe diri ye?
hekhek

zino said...

selagi ada yg nak layan manje lah dia hehe

KV said...

lps ni, kalo cik ngah dpt baby, harus qilah jeles sakan. Ahaha...mesti best sakat dia nanti.

Tie said...

Nak tengok tudung bawal sulam tangan dan kaftan budak. saya jual dengan harga murah. hppt://bawalsulamtangan.blogspot.com

gee ryder said...

biarla dia nk bermanje ngn cik ngah dia...

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah nada jeles je tu kak..hahahaha...ala bdk2 kan..mcm tulah...tetiap hari nengok mak ayahnya..sesekali jmpa org lain tentu lah dia suka kan..:)

DYLA said...

aqilah konpius kot kak.. ehehhehe. gurau je...

fara mustapha said...

macam jeles ajer mama aqilah...hehehehe.....manja betul lah aqilah ngan untie nyer.....cute sungguh...

Khas Lysha said...

best la gitu kalo dia sker ngan sorang2 tue kan.. releks sket mama dia.. he he

nanonano said...

besar dah budak ni..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

x po laa..mane tau kut ade kawan kerrrr nantii....dh nk lekat la tuh kutt...hehehe..