Friday, November 14, 2008

Jawab Tag...

Act...Ni entry bulan 4 lepas...kebetulan Faina Mama Amiera ada tag mama...so mama publishkan sekali lagi ye...
Dulu...mama menjawab tag mommy lily & aleeya...

Photobucket

1. Ni...wallpaper kat pc mama Aqilah..dah tentu gambar my sweetheart...
2. Ni plak sudut depan...tempek gambar my sweetheart lagi...kan...dengan gambar my lover sekali aar...rindu leh jeling kat situ kan...
3. Kat sini plak hiasan...souvenier kengkawan n bos kasi...ada lagi dalam laci..tak muat nak letak atas meja..semak...
4. Ni plak pandangan dari jauh sikit...
5. Ha...ni plak mama Aqilah pagi ni...tengah bergaya kat depan tempat kerja...(Baju tu baju zaman anak-anak dara dulu...orang dah tak pakai...hari ni mama aqilah teringin sangat nak pakai...taaraaa..leh muat lagi...kira takla gumukz sangat kan...lalalla..sukati sebab leh masuk baju zaman anak dara...lalalalla..nyanyi lagi...

Sekian, terima kasih.

9 comments:

Tink said...

kite pon ade baju tuuuuuu
sebijik lah!!!!
tapi dah x muat huwaaaaaaaaaaa!!!

DYLA said...

kak,
gmbr2 aqilah tu amik kat studio ke kak? masa dia baper bulan tu? comel sgt

Intan Rosnitta said...

Zaman tu mmg femes baju cenggitu. Semua org ada kannn? Hihihi

:)

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah hepi erk dpt pki baju lama..hehe..kemasnya meja akak..sweet..=p

edrina said...

maner ada gumukz kak.. biasa2 jerk.. wahahaha.. ed pun ada sepasang baju kain cam tu tau.. hahaha.. maser tu glamer ek kain neh.. betul lah kak.. cantik2 lah gambar aqilah tu.

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

clear je mejanyaaa...klau den..penuh file jerkk

Faina Arisya said...

kemas tersusun aja meja akak.. i like..

CuTeMiUt78 said...

alahai cutenya aqilah.. suka tgk wall paper tu.. cantik sgt.. dah macam angel kecil..

CuTeMiUt78 said...

ha'ah kita pun ada gak... selagi blh pakai.. pe salahnya pakai kan..