Wednesday, November 12, 2008

Perangainya lagi Aqilah....

Jom kita layan gambar perangai Aqilah lak...dah lama sangat kot entry umah tu tertempek kat situ kan...Act ni gambar last week nih...gambar n citer banyak yang pending nih...mama dok layan Aqilah yang tak berapa sihat...coz semalam injection dos tambahan tuk 1 tahun 6bulan, kira last injectionla...next injection Aqilah masuk sekolah nantila kot...gambar n citer yang pending tu..nenantila ye...bila mama free....insyaallah...



Ni muka budak nakal...klu cik ngah dia datang...asyik nak menempel keta cik ngah dia jek....bawak satu kali round pun cukup...eii...layankan ajelah..nak wat camana kan...nak nempel keta tuh satu hal...nak berkepit je ngan orang tuh...mamanya ni mang dia tak herannya la...Aqilah...Aqilah...

15 comments:

nanonano said...

hihihi
aqilah bley ke bezakan mak ngah die ngn mama die eh?
:D

lady D said...

tarikkan cambul aqilah jap...hehehe..nangis x klu ditarik jambul dia tu?

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. dia nak manja2 tu ngan cik ngah dia..

CuTeMiUt78 said...

alahai comelnya ler bertocang 2.. cute je.. dia dah hari2 duk ngadap mama dia.. so time cik ngah dia dtg.. harus ler dia manja2 ngan cik ngah plak..kasi mama rest skit..

dakgilachoc a.k.a nani said...

comeynyer bertocang dua..kiut seyh...hehe..mesti akak jeles dia asik menempel ngan cikngah nyer jer..=P

YanDarwisy said...

Dia akan bg perhatian kpd org yg lebih memberiperhatian...
biasselah budak makin cerdik kak...

edrina said...

oh aqilah dah pegi jab yer... danisha lum lagiks.. maklumlah baru lepas sembuh dr HFDM tu.. insyaallah weekend ni baru nak bawak dia gi sekali ngan ednyer pregnancy check-up

azreen said...

alahai sian nye si aqilah tak berapa sihat ye...smga cepat sembuh ye budak comel....hehehe....geramnyeee..

DYLA said...

aqilah rmbut dah pnjang la.....

antalya said...

naik keta dok berdiri tu..ishh bahaya betoi dak nakal ni

Faina Arisya said...

budak nak membesar kak.. macam2 hal dibuatnya.. nanti jawab TAG yer..

Nurmala said...

hahaha
sekali sekala budak2 nak bermanja ngan org lain.. anak buah kita pon cam tu.. ngan ibu dia, dia x mo ikut.. tapi kalau kita kua, menangis nak ikut..adeh!!!

eryn@mama tisya said...

ala sian aqilah demam ye cucuk utk 1thn 6bln..tisya nextmonth..hrp2 tisya ok nanti

dh pjg btul rmbt aqilah...ok je die tocang 2 gtu
tisya langsung tkmo..serabai je..nk potong sayang

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

biau l acik ngah dia layann..dh tu yg sorang kannn

Khas Lysha said...

bertambah2 cute aqilah biler ikat rambut gitew.. geram nengoknyer..