Thursday, December 18, 2008

~ Aqilah Tak Nak Balik ~


Kalau dapat pegi kat permainan ni...adoihai...memang tak nak bergerak la dia...token ni masuk RM200 pun tak cukup tau...bankrap....


Kat atas ni sesi Aqilah mengamuk n papa tengah pujuk Aqilah...punya jerit tak hengat dia...papa dia cakap..."Jom kita balik..nanti kita datang lagi ye...dia leh jawab..."NaaaNaaakkk..." Dengan cukup kuat sekali....ha hambek...jenuh....

23 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

ekekekeke...adoyai..jenuh nak mujuk erk mama...xpe sabo2..bdk2 camtulah..jgn kata aqilah...anak buah kita pun sama...senang je nk ajak balik...kita cakap je nak balik tgglkan dia..pastu jalan je trus jgn pndg2 dia lg..pastu myorok dr pandangan dia..nti mesti dia ingat kita dh tgglkan dia..mesti dia carik2 jugak kita smpi lupa dh kat mainan tu semua...hehehe..tp kdg cara ni x jalan gak..bergantungla..

Kak Piah said...

betoi tu..
bebudak kalo dpt masok kt tmpt ceni..
endingnyer musti nanges punyer..
sbb tak mo balik..
sesilap kita pon bleh meraung skalik woooo.....

PuteriSatu said...

nani ~ akak dah penah buat...tak jalan...lagi dia berseronok sakan kat situ...tak heran mak bapaknya tak de....

PuteriSatu said...

kak piah ~ tuhla...kita lak yang meraung yek..wekekke..

My Blog said...

aduuusss... jenguhhhhh........

PuteriSatu said...

NA ~ weh na...ape JENGUH tuh? tak faham...

ratna said...

comelnyer dia nangis tak nak balik...sian pun ada..biasa ler budak umur mcm dia tgh ligat nak main ajer..

zino said...

budak budak memeang macam tu exsited dengan satu benda tu... alah mama dia dulu macam tu jugak kan.. perangai sape lagi dia ikut ya tak? hehe

gee ryder said...

yg ngamuk sakan ni yg xthn ni kak...abih suma org tgk kan hehe...

lady D said...

lady D dah byk kali mengalami situasi begini...sakit hati & malu pun ada bila anak kia menjerit2 nangis d khalayak ramai...

Mommy Lily said...

la kesiannyee...

kalau dah besar dah pandai nk pilih2 patung kt supermarket iye..hihi
pokai la mama dia

alia said...

biasa la..anak-anak buah alia pung sama...sebelum naik dah pesan siap-siap'naik kejap jer lepas tu kita kena balik tau....'...kadang-kadang tak makan saman gak..adoi..

IdzaRis said...

mmg jenuh dan menyakitkan hati.
kang tak bg,anak kita melalak satu donia....
ikut jelah...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

hahah..dia dh pdaii

PuteriSatu said...

ratna ~ kesian pun ada geram pun ada ....

PuteriSatu said...

zino ~ wekekek..mama dia dulu baik tau...

PuteriSatu said...

gee ~ malu je kan..tapi nak wat camana....

PuteriSatu said...

lady D ~ betulkan...adoihai...

PuteriSatu said...

momy lili ~ nak tunggu turn lili pandai pilih mainan lak...hiks..

PuteriSatu said...

alia ~ dah besar leh pesan2 kan....

PuteriSatu said...

idzaris ~ tuh la pasal....

PuteriSatu said...

zu ~ memang pandai...

edrina said...

hahahhaaa... masalah yg samer kalau ed bawak anak2 pi main kat tempat2 cam gini..jenuh dok pujuk ajak balik ekekeke