Monday, December 01, 2008

~ Jalan-Jalannya Ke Sepang - Part 1 ~

Disebabkan dah lama sangat rasanya tak balik ke rumah MIL & FIL kat Sepang kan...so semalam plan dengan papa Aqilah nak balik Sepang...last balik masa Raya Aidilfitri tuh jekla...kira dah hampir 2 bulan tak ke sana...


Sampai sana...singgah kat Kedai Kerepek mertua dulu kat Kg Sg Pelek...Memula macam biasalah...mungkin disebabkan baru bangun tido...mood Aqilah pun tak berapa baik kan...so...apa lagi...MIL nak ambik je..dia jerit la...taknak kan...tapi bila dah lama-lama sikit....tak diam sesaat la dia...Atas tu gambar budak mata bengkak baru bangun tido..hiks...


Lari sana...lari sini...

13 comments:

atty's said...

ALO TOMEY NYA..AQILAH..

dakgilachoc a.k.a nani said...

aqilah mam kopok apa tuh...alolo tomeynyer walopon baru mangun tdo..hiks...

gee ryder said...

comeyla aqilah ni wpun muka bgn tdo

HappyIrfa said...

jarang jumpa nenek belah sana,sbb tu dia xnak/budak2 mmg camtu

Nad Eusoff said...

aqilah wat lawatan lam umah tu ye...hihi

SaDi said...

laa... kat sepang keee... dah dekat dah ngan rumah sadi.... hehhehehehe... lain kali boleh laa singgah rumah sadi... :)

DYLA said...

fuyooo dasat la atok aqilah ada kedai kepek.... sedap la aqilah mengunyah mcm ni....

cendawanintim said...

comel ajer qilah bangun titon..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

mn kepek nyerrr

KV said...

byk mkn kerepek ek qilah? Hihi

CuTeMiUt78 said...

heh...heh..heh.. bebudak memang cenggitu agaknya kot..

CuTeMiUt78 said...

mirul pun klu lama tak jumpa atok ngan opah dia.. mula2 jumpa mesti takmo.. tapi bila dah lama2 ok la

CuTeMiUt78 said...

aqilah..tawaf erk..