Wednesday, December 31, 2008

~ Last Entry Untuk 2008 ~

Hari ini hari terakhir untuk 2008...
Hari esok akan bermula hari pertama 2009...
So...untuk hari ni...ini last entryla kot untuk 2008 kan....
Entry penutup untuk 2008...
Gambar Aqilah bergown merah...





Kita layan video Aqilah....



Comel tak saya....????
Selamat menyambut Tahun Baru ye untuk semua....
sambil joget-joget tuuhhh....

Orang kata....setahun berganjak...umur kita pun berganjak...
Tapi sebenarnya apalah ada pada angka yang berganjak kan...
Yang paling penting...apa yang telah dan akan kita buat....
Pada mama...alhamdulillah untuk setiap tahun...mama tak pernah buat azam..
Tapi mama akan cuba perbaiki diri...n cuba pertingkatkan apa yang kurang....
tambah apa yang tak de....buat apa yang terbaik....sebagai mama...sebagai isteri...dan juga sebagai seorang anak...tanggungjawab yang takkan pernah selesai untuk kita semua jalani...
Kita tinggalkan mana yang pahit...
Dan kenang mana yang manis....


SELAMAT TAHUN BARU
DARI KAMI SEKELUARGA:~
~ ROZAINI (PUTERI1 @ MAMA AQILAH)
~ AQILAH NAJLA
~ BAHARON ISKANDAR (PAPA AQILAH)

22 comments:

Mak Su said...

hai mama aqilah, selamat tahun baru 2009

dakgilachoc a.k.a nani said...

SELAMAT TAHUN BARU 2009 buat mama sekeluarga gak...

comel aqilah dlm gown merah tu...cntik gownnyer...

Faina Arisya said...

selamat tahun baru kak.. besarnya bunga Aqilah.. hiks..

gee ryder said...

hepi new year kak...
bunga baju aqilah tu mcm nk terkeluar jer hehe...

syareena said...

sya pun mama a'qeelah jugak hehe...
(auni a'qeelah)
selamat tahun baru

RaFFLeSiA MeRaH said...

laaa...apsal ler gambar bawah tu, terkepit anak ko kt tgh2 tu...kot yer pun riba ler dia...huhuhu...sib baik x penyek....

JIVEBUMZ said...

lama xjenguk blog mama nie.. saya pon sama nk ucapakn selamat thn baru untuk mama dan kuarga.. moga lebih bahagia hendaknya..

p-na mama oja said...

auntie nk bunga kt dada tu leh... geram je tgk..hehe!

slamat taun baru 2 mama aqilah 2.. semoga ceria2 selalu..heh!

atty's said...

happy new year..2009..
semoga 2009 lebih membawa sinar baru dlm kehidupan kita..amin

kirana said...

selamat tahun baru buat akak sekeluarga :)

Nurmala said...

kak..selamat tahun baru hijarah dan 2009..

thn depan umur aqilah baper eh??

ummumishkah said...

selamat tahun baru!
moga hepi2 jer sekeluarga...

SUZIE APAI said...

mmg baju aqilah tu siap ader pokok bunga heh...? klako n comel...zmn kita tak der bju cenggitu

alia said...

hapi new year......amboi si aqilah ada bakat jadi model

aNIe said...

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU Mama...

gEe said...

kak nnt buh link blog gee yeee..
-HAPPY NEW YEAR N HAPPY HOLIDAY!-

Khas Lysha said...

selamat tahun baru mama aqilah,... moga sentiasa ceria bersama keluarga,..

waah besarnya bunga aqilah tu,.. auntie petik boleh,.. he he he

zino said...

selamat tahun baru... aqilah semakin colel hehe

Kebod's Family said...

Selamat tahun baru...

Baju tu sama ngan aju alya...tapi alya punya warna putih bunga pink...

DYLA said...

kak, comeynya baju gaun tu... siap bunga terkeluar lg..

salam tahun baru kak..

CuTeMiUt78 said...

oh.. so cute aqilah.. selamat thn baru.. semoga thn baru ni membawa sinar yg bahagia utk mama aqilah sekeluarga

PerantauSepi1306 said...

samat tawun baru juga untuk mama aqilah sefamili... :D