Tuesday, December 16, 2008

~ Mamanya Wordpress - puterisatu.wordpress.com

Mama pun ikut jekla jejak2 kengkawan blog mama disebabkan ramai bloger yang kehilangan blog kesayangan memasing…sediakan payung sebelum hujan kan…. Pujian tuk Viruspadu Mama Nica untuk entry pasal Wordpress.... Mama pun tak reti nak ajar...so sesapa yang nak buat buat back up kat Wordpress sila ke blog Viruspadu Mama Nica ok....

5 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

rajin mama erk..kita malas la nak backup2 ni..maklumla blogger baru...x menghargai sgt erti blog...hehe...

Mak Su said...

alamak, tak berapa paham ler konsep wordpress

SaDi said...

emmm... bila ada masa nanti sadi pun nak buat backup laaaa....

atty's said...

Singgah sat,,

YanDarwisy said...

Baguslah..semua makin improved. Celik IT...