Sunday, January 18, 2009

~ Aqilahnya Sticker Ultraman ~

Aqilah ni...nama je pompuan...tapi salah satu citer peberet dia...Ultraman..boleh??? tah apa2 je...mama pun tak fahamla....tapi dah anak kan...ikutkan ajela..tapi ada hadnya jugakla...coz dia girl kan... tak boleh terlalu ikutkan sangat pada minat dia... coz anak tengah membesar cam ni... kita kena bentuk bebetul... tapi ni lah salah satu minat dia... sejak papa dia belikan sticker2 ultraman....


Ni...kepala katil we all...


Botol susu dia....


Pintu almari sebelah kanan


Pintu almari sebelah kiri...


Almari lama Aqilah....pun jadi mangsa...


Ini bear hadiah dari auntie Viruspadu ...Ampun mah...jadi mangsa gak....

Ada sekali kan...pada satu pagi, sesampainya mama kat ofis, tetiba terasa tapak kaki macam ada benda melekat...mama pun belek2la...rupanya satu stiker ultraman terlekat kat kaki mama...penangan Aqilah main sticker la tuh...

12 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

ahahaha...sib baik dia tak tampal kat dahi mama ke or tampal kat baju mama tanpa disedari ke....oklah tu setakat main sticker..jgn nti main patung ultraman lak..baru betul ganas cam boy tu..hehe...

mica@tetty said...

ok le tu just minat ...si mica siap buat gaya ultraman tu...itu yg x leh tahan..siap lawan gan baba dia..anggap baba dia alien ....sabo je

aNIe said...

Heheheh...anak2 ni memang minat main sticker kan? Anak akak kalau dpt sticker pun habis merata ditampalnya...

JIVEBUMZ said...

cayalah aqilah layan otomen..hihi

Abang Long said...

Biarkan mindanya berkembang, rasanya tidak salah. Banyak lagi perkara yang boleh membentuk perkembangan jati diri.

SUZIE APAI said...

hahhahaaa....mama qilah dh jadi otromen gaks..(Agk2nyer papa qilah nk bby boy plak la tuu)

.:Iz-aNn (",):. said...

uikss...minat oltromen ke anak dara ni???

ZH - Ena said...

heheheh semua tempat aqilah tampal..sib baik muka aqilah sendiri aqilah tak tampal kan

CuTeMiUt78 said...

hah..hah..hah.. habis semua dia duk tampal sticker ultraman ya

gee ryder said...

yg tepek kt bear tu plg lawak hehe...ikut suka aqilah la ekk

PerantauSepi1306 said...

hehehe sticker hunters.. :D

viruspadu said...

hahahaha lawak la kembar nisa ni hahahaha