Friday, January 02, 2009

~ Main Ais ~

Ini salah satu habit Aqilah... tak larat nak layan je klu dia dok main ais ni... mama bukan apa...sehari dua ni kan...Aqilah selsema sikit...so...mama malasla nak bagi dia main ais ni...tapi tuhla...tak dikasi...dia gi panjat peti ais...gigih dia usaha nak ambik sendiri...siap tarik kerusi lagi tu...tuh yang tak tahan tuh...last...mama pun bagi jekla...tak leh wat apa...

8 comments:

YanDarwisy said...

Manyak suker main ais..ni nak kene bawak pi mines ni. Main salji...kan mama?

edrina said...

samer & seropa kegemaran ngan anak2 ed.. najihah, haris & danisha.. geget ais kruk krak kruk krak.. pegang ais cam tak der perasaan..kalau kiter dah sejuk dah pegang lelama.. la nih ed dah tak buat ais..baru lah dorang tak carik dlm peti ais tu, kalau tak tiap kali kedapur tiap kali tu selongkar tempat ais..dah lah tempat ais tu kat bhg bawah, mmg senang jer dorang nak amik huhuhu

an.wardrobe said...

hye adik! kamu sungguh chomell laaaaaaa!!

* akak, x de chatbox..?

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. tak ngilu ke aqilah main ais tu..isshhh... ngilu gigi tgk dia main ais

Khas Lysha said...

skernye aqilah main ais,.. tak sejuk ker?.. he he he

Aleeya said...

happy new year 2009...

aisss, damia pong soka le main aissss..nape le gamaknye ehhh dak2 nehh.

Qaseh said...

uikss..macam same jek kesukaan anak2 sya..pantang nampak ais..mama nak.. baru 1 thn 9 bulan dah pandai kunyah ais..kalau x dpt, abis amukan satu badan...

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah suka makan ais erk...biasalah bdk2 erk...suka nau gigit ais..kruk krak bunyinyer..kita lak yg ngilu dgr...ekekekeke...