Saturday, January 17, 2009

~ Memakai Tali Pinggang Belakang ~



Sempena melaksanakan undang-undang trafik yang baru...tengok tuh...yerla tuh nak pakai belt...papa lah yang suruh mama pasangkan tuk Aqilah..mama dah kata...mama kira sampai 5 je...confirm dia meronta2 tak nak diikat...tepat sekali...kejap je tuh...tapi kena slow2la latih dia kan...nanti2 maybe ok kot...tapi tuhla...belt kat belakang ni...aduhai...leceh sungguh rasa...tapi nak wat camana kan..dah undang-undang...harusla kita kena ikut...

6 comments:

azam alcatrazze said...

alah bisa, tegal biasa....

SUZIE APAI said...

ntah yer..budak maner la nk duk diam jer cenggitu..tak der nyer depa nk duk rileks...

gee ryder said...

bgs aqilah ni, penumnpang berhemah hehe..

dakgilachoc a.k.a nani said...

takpe..pelan2..laam2 oklah tu..dia lum selesa mmg camtu...:)

ZH - Ena said...

btl tu kena ajar dr skang..undang2 kena patuhi..tapi tak puas ati bila org luar tak perlu pki tali pinggang..mcm tak adil ajer kan

CuTeMiUt78 said...

sama la ngan mirul.. tak smpi lima minit pakai.. dah meronta nak bangun..