Tuesday, January 20, 2009

~ Mengemas Almari Aqilah ~

Act hari ni mama cuti...cuti sebab sakit gigi...huhuhuhu..cam budak sekolah2 rendah je kan sakit2 gigi nih...nampak sangat kecik2 dulu malas nak jaga gigi kan...akibatnya dah tua-tua cam ni ada masa sakit lak gigikan... mama rasa selama ni mama jarang sakit gigi... tapi boleh lak kena sakit gigi...mak aih sakit ya amat lak tuh...siap nangis2 lagi tuh...papa kata mama manja...tapi sakit ya amat aar..tak pernah lagi rasa sakit gigi cenggini...mama leh kata kat papa...sakit nak bersalin pun tak sesakit cam ni...takla sampai nangis cam ni...sakit gigi ni leh nangis lak...kelakor tul...oklah tinggalkan citer sakit gigi...so mama cuti jekla ri ni..pagi tadi masih terasa gakla sakitnya tapi dah makin kurang...so gagah2kan gakla kemas almari Aqilah yang dah serabut tuh...


Nampak cam kemas...tapi bila snap gambar...nampak cam orang malas melipat baju je kan...yerla...orang sakit gigi lipat baju...cam nak tak nak je kan....itu jekla hasilnya....hiks...

17 comments:

Khas Lysha said...

Kesian mama sakit gigi,.. dah g doktor ke?..
Banyak ek bj aqilah,.. nampak pink je tgk dlm almari dia tu,.. ;)

My Blog said...

pink lady yerkkk...

DYLA said...

comelnya almari dia... kaler pink.. kak, byk baju aqilah tu... sok kene tmbh lg 1 lemari..

fara said...

almari pink,,baju pun banyak pink.hihihi

KV said...

tu mama qilah tak tgk lg almari dian. Hiks..malu nak snap.

dakgilachoc a.k.a nani said...

kesiannya....sakit gg erk mama...ada gg nk tumbuh kot..dah gi klinik ke? oklah tu mama..dah kemas almari aqilah tu...

gee ryder said...

kak sy mmg suka la lemari aqilah ni tp tula hubby sy memilih

Mak Su said...

aiyo... camner gigi? dapat panadol jer ker?

cantiklah tu, maksu lagi tak expert lipat kain, macam cakar ayam sajork, oops!

nURmALa mAZLan said...

lor...mama awilah sakit gigi..gi la klinik kak..

wah..banyak nyer baju aqilah..adoi..kalah baju saya nih

shalin said...

banyak betul baju qilah
banyak sungguh pink
qilah pinky ngan mama qilah pun pinkies
hehehe

.:Iz-aNn (",):. said...

banyaknya baju aqilah...

ZH - Ena said...

kesian sakit gigi erk..tak g jumpa doc gg ker

byk nyer baju aqilah..pink lg..mcm kena tambah satu lg almari tuk aqiah ajer nie :D

♥ adLya ♥ said...

mak aiii byk btol baju anak dara nih.. semua pink lak tuh..hehehe..

skt gigi mmg penyakit paling sakit le kan..nih pun sama tgh skt gusi,tetiba bengkak..huhuuhu...sabo jelah..

cendawanintim said...

chumellnyer almari aqilah..pink lagik tu..

CuTeMiUt78 said...

kira ok ler kemas... klu nak bandingkan almari mirul.. addooi pening pala tgk. kita kemas.. dia tarik buat sepah..

rynn2506 said...

wah...hari yg sama gak kite pon kena sakit gigi kak...kebetulan...

eryn@mama tisya said...

wah byknye dress aqilah tergantung itu...tisya pn tkde almari camgini almaklum ler dk umh inlaw so eryn lipat2 bj ltk dlm bakul je...lgpn bj tisya tk byk mcm bj aqilah...bayangkn bj tdo tisya bli time die lahir lg leh pki smp skarng tp nmpk senteng ler...bj tdo ada gk bli br tp byk yg lengan pjg ..tisya ni cpt berpeluh tu yg mls nk bli lengan pjg