Tuesday, February 17, 2009

~ Birthdaynya Papa Aqilah Yang Ke-33 ~

Mama kesibukan yang teramat sangat...tak berkesempatan tuk update blog...lebih2 lagi..Aqilah sekarang lambat sangat tidur... asyik meragam je memalam tak nak tido..mata kita dah layu..mata dia segar bugar...adeeehh...terseksa jiwa raga...hiks..cam tulah rasa mama semua yang ada anak mengalami perkara yang sama cam ni...apa nak buat...redha ajelah kan... Oklah..berbalik pada tajuk kat entry ni...semalam 15 Februari...papa genap 33 tahun...alhamdulillah...doa mama...papa akan sentiasa sihat..dipanjangkan umur..dan dimurahkan rezeki..dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik...untuk menjaga kami sekeluarga...insyaallah.... mama pun sebenarnya dah plan awal-awal untuk belanja papa makan kat memana yang dia suka... so..dia pilih Secret Receipi Putrajaya...maybe nak imbas balik celebrate last year kot...hiks... apapun jom kita layan gambar...


Dalam keta otw ke Putrajaya....


Boleh tak dalam kereta Aqilah dah lena ...sampailah kat Secret Receipi tuh....tido dengan lena sekali...



Muka orang yang dah umur 33 tahun....ngeh-ngeh-ngeh...tak ngaku tuh..dia kata umur dia 23...cheeeeh....


Ini muka mama yang tembam..n kembang setaman...eiii maluuuuu....


Papa punyer airr....tak teeedaap...not my taste...


Ini memang peberet mama...teeedaaaapp...ada asam asin dalam tuh..nikmatnyeee....


Kopok ni...kat kedai MIL ada jual....hiks...


Papa punyer...Spageti Bolognese...ceeedaaaaaap...


Ini memang peberet mama....harusla order ni klu ke SR kan....

Hish...makan tak ingat apa.... masa ni papa dah sebok kata spageti ni sedap n dia nak kejutkan anak dara dia yg lena tidur tu..mama kata jangan..nanti mood aqilah tak ok....tapi papa degil...nak kejutkan gak anak dia..nak bagi rasa spageti tu la konon...apalagi..kejut je...dia nangis cam nak hapa..kita kata nak ni tak...`Naaanaaaaaaaaak..' nak tu tak... `Naaaanaaaaaaaakk!!' ha ambik...semua tak nak...kecuali dia ajak makan kat luar ttuuuu....adehhh...


Aqilah mengamok-ngamok tak nak dok makan kat dalam..
Dia nak makan kat luar nih....adoi.....jenuh bebudak SR tu angkat pinggan kitorang pindah keluar....haruuu tul...Aqilah kata..dia nak tengok fish..nampak benorlah fishnya dari situ...cheeeh... papa punya pasalla tuhh...memang cari pasal.....




Layankan ajelah...sape yang kejut..dia yang layan...sedap2 ....makan tanpa gangguan...alih2...kena layan budak nakal nih...ngeh-ngeh-ngeh....apapun...

Selamat Hari Jadi Papa...Luv u Forever n Ever dari Mama n Aqilah Najla.....uummuah!!!

13 comments:

My Blog said...

wah.. bestnya makan kat situ ekkk.. sambil menghirup udara luar ...

~ yus ~ said...

Happy Birthday untuk papa Aqilah...

p-na mama oja said...

Heppie Behday en.papa...

semoga muda & ceria2 selalu..heh!

p/s: muka papa aqilah x cm 33 thn lar...

KV said...

wah, kv pun mkan kt secret recipe semalam.
niway, happy besday to your hubby.

ZH - Ena said...

ena pun suka gila air asam boi hijau tu..

tula kacau lg kan dh kena layan tak blh nak romanti2 hehehehhe

apa2 pun, ena ucapkan selamat hari jadi utk papa aqilah..

dakgilachoc a.k.a nani said...

eh betullah mama...papa aqilah nampak cam umur 23...ekekekekeke...happy belated birthday yer...

alololo majuk aqilah kena kejut erk...:p

nURmALa mAZLan said...

happy birhtday to papa aqilah..semoga panjang umur dah diberi kesihatan yg sempurna

Fadh said...

Selamat Hari Lahir Yang ke 33 untuk Papa Aqilah. Sampaikan salam saya kat dia...

SUZIE APAI said...

epi befday tuk papa qilah..smga kebahagian dan gumbira sllu..

tuk mama qilah...tak pe...biar kembang setaman, jgn kuncup sudahhh, nti nmpk cengkung...hahahaaaa

[-suziey-] said...

hepi besday to papa aqilah...

hai mama aqilah..salam kenal dari ibu aQeel:D

Mak Su said...

happy birthday buat papanya Aqilah :)

Intanaziela said...

Happy Birthday papa aqilah..semoga hidup bahagia disamping mama aqilah dan aqilah...dan adik2 aqilah..hihihi

Mamamanja said...

hepi besday papa aqilah