Tuesday, February 17, 2009

~ Servicenya AirCond ~

Dah lama sangatkan aircond ni tak services..rasanya dah nak dekat 2 tahun lebih...seingat mama..mula-mula beli..masa tu mengandungkan Aqilah dalam 4-5 bulan...maklumlah...perempuan mengandung..kan ke selalu panas...disebabkan papa dah tak tahan dok dengar bebelan mama...gigihla dia belikan aircond ni masa mama pregnant dulu....waaaa...amanlah tido malam kan...hiks....

Sekarang....aircond ni dah kurang sejuknya coz dah lama kan..seharusnya setahun sekali dah kena servis...selalunya papa je yang rajin vakum habuk2 dalam ni...setiap kali lepas papa vakum....memang sejukla....tapi tak sampai 3 bulan...dah kurang sejuknya...itula..memang kena bagi doktor jugak services....


Boleh cina-cina tu dah services...tak cuci...tak lap...comot2 kat situ...cheeeh...memangla...mama pun tak perasan masa diorang wat keje....



selepas diservis....27 darjah...celcius ni pun..masyaallah...sejuk ya amat....beku rasanya....sejuk sangatla plak....ngeh-ngeh-ngeh...serba tak kena...

4 comments:

nURmALa mAZLan said...

wah...kita terbayangkan skag tgh hujan pastu pasal aircond ..wak!!!! sejuk

My Blog said...

amboi.. mesti tgh kesejukkan malam ni kan...

Eina said...

mmg time ngandung panas je kan...horman badan pun x tentu jer

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah ada aircond syokkan...kita pakai kipas jerk...tu pn bila pagi dh start gigil2..ekekekekeke...