Wednesday, February 18, 2009

~ Jalan-Jalan Ke Putrajaya ~

We all kan ke Putrajaya tuk celebrate birthday papa Aqilah Ahad lepas kan...so dah alang-alang ke Dataran Putrajaya tuh..Aqilah ambik kesempatan tuk berlari-larian kat Dataran Putrajaya tuh....kan ramai pengunjung beriadah kat situ...Aqilah pun suka lah coz ramai bebudak kan main-main kat situ...semua budak kat situ dia tegur...Aqilah ni suka berkawan sebenarnya...n mama tengok dia very friendly...tak malu menegur orang yang dia tak kenal...ngeh-ngeh-ngeh...tak malu tul anak dara mama nih....

Act...papa Aqilah nak main layang-layang kat situ..tapi mama kata takyahla..nanti Aqilah tak nak balik lak...so we all lupakan ajelah niat tuh...jom kita layan gambar Aqilah kat situ....


Tengok..klu berjalan...bukan nak pegang tangan mama & papa...


mama tak larat nak kejar...papa je la layan...


Soryla gambar tak memuaskan...guna kamera hphone cam ayam sajorkk...


Ramai orang kat sini...






Budak nakal nih...klu sorang mang tak larat nak handle....berlari..melompat..memanjat...adoi...masak....

12 comments:

mama_Lieya said...

wah..wah..wahh..
rajinnyer ke putrajaya slalu..
puteri satu ni stay kat ner?
mama kat puchong..dekat gak ngan putrajaya..
tp malas nak gi..
tapi best..tenang jer kat sana..
tambah2 dah berANAK 2 ni lagi ler kurang aktiviti berjln2

Intanaziela said...

kak..bestnya berhujung di putrajaya...

nasazfrog... said...

kak klu budak usia cam aqilah tu mmg seronok dia dapt main,, bio dia aktif sikit kak... jgn jadi cam wani naik buaian tak nak balik,, jenuh weii.. :)

nURmALa mAZLan said...

kak..rumah akak kat putrajaya ye?? rajin nyer akak ke sana..kita gi sana last sekali bulan 1 thn lepas..wakakaka~~

ZH - Ena said...

tak sabar nak tggu umairah dh blh jalan..blh la berhujung mggu ke taman ker @ maner2 tempat yg best kan..

seronok aqilah dpt jalan2

aNIe said...

Puterisatu...akak pun tak pernah jenjalan ke Putrajaya lagik...hehehe...teringin jugak nak bawak anak2 pergi ke sana

Fadh said...

putrajaya, yang belum berjaya aku jejaki he h e he

lieya_latif said...

next time turun putrajaya infom lieya yeak...leh kite jumpe ....he he he eh lieya dok kat presint 9...dokat jek tuh....

kakngah said...

dulu adk sy duk kt flat hijau tu kt persint berapa tah, rajin la bwk anak2 g jln2 kt ptrjy...

dakgilachoc a.k.a nani said...

Alhamdullillah mama..itu tandanya aqilah cerdas dan sihat...InsyaAllah jadik budak pandai nti..hehe...cutenyer pic aqilah berlatarbelakangkan bendera tu...somel sgt...=P

Cho Zila said...

>>salam..
>>cantik baju aqilah..
>>gambo pakai handphone macam cantik gak..
>>akak selalu gi putrajaya, adik ipar tinggal sana.. tapi belum sempat bergambo..
>>nak mintak husband fikirkan next trip..

splendid said...

benduozhongsheng
mean54
mud212
mum66
norm63