Saturday, February 28, 2009

~ Kemas Barang Aqilah ~

Hari ni...mama operasi mengemas barang mainan Aqilah...mak oi...sakit pinggang dibuatnya...mana yang tak leh guna....mama buangkan saja..klu tidak ada 4 bakul besar...kadang2 dalam bakul tuh...ntah apa2 punya mainan...barang yang bukan mainan pun dia buat mainan dia...tuh yang jadi 4 bakul besar tuh...


And...sekarang...mama dah tak nak pakai bakul....tapi mama nak pakai storage ni...baru nampak kemas sikit rumah...permulaan mama beli 2 biji....so...3 bakul mainan Aqilah dapat masuk 2 storage ni...penuh!...so...mama kena beli dalam 2 biji lagi storage ni...coz...satu biji..mama nak taruk bola2 Aqilah..1 lagi...tuk nak isi mainan yang 1 bakul tu... memang puashati..nampak kemas sebab ada tutup bagaikan...klu bakul tu...ternganga je..tak nampak kemas....


Pastu..kebetulan dah lama nak belikan bekas tuk toiletres Aqilah...dah bersepah2 dalam bilik air tu...syampo kemana...berus gigi kemana..ubat gigi kemana...so...beli bakul ni....act kena beli 2...so ambik jekla...gantikan bakul toiletres mama yang lama...suka yang ni sebab kat bawah dia lubang-lubang..air tak bertakung....


Ok....dah siap..baru nampak kemas....klu tak bersepah-sepah...

5 comments:

rosmona said...

rajinnyer mama..hanna punye barang bayak yg tk kemas lagi..sudi ka??

kirana said...

Kemas nampak...tapi tahan berapa hari je ni mama aqilah. Rase2 nyer nanti aqilah selongkar habis tak?

My Blog said...

wah.. dah beli dah yerkkk... kemas..kemas jgn tak kemas...

dakgilachoc a.k.a nani said...

kite pun kat hostel dlu barang2 mandi letak dlm bakul camtu..hehe..tp skrg dh malas..main letak je dlm bathroom tu...ekekekeke...

CuTeMiUt78 said...

good.. nampak kemas kan.. heh..heh..heh.. kita pun nak beli gak ler..nak sumbat mainan mirul yg bersepah2 kat umah tu..