Thursday, March 26, 2009

~ Bila Aqilah Berposing ~

Gambar ni...adalah gambar Aqilah yang paling bersedia bila nak diambil gambar....
Mama kata...Aqilah...posing ye..mama nak ambik gambar...boleh dia diam cam ni....klu tak...emm jangan harapla....boleh lak dia diam dalam 1 minit wat muka cam ni....


Ha...kan nampak sempurna je gambarnya....muahahahhaa...


Pastu...dah tak diam dah....


Dalam plastik tu...ada DVD Barbie & Ultraman....


Nampak penimbang ni...harusla dia nak timbang...
dan mintak duit ngan mama or papa...


Ni pun mama kata...aqilah..mama nak snap gambar...ready....1...2...3....
Eh...boleh plak dia ok je bila mama nak snap...cam tak caya lak...hiks...

7 comments:

Fadh said...

wah cute nyer aqilah...bleh dibuat menantu nie ha ha ha

atty's said...

lawa ar baju aqilah..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

comel dia pakai baju tue...

ratna said...

hik hik.. itu tandanya dia udah besar.. dah leh dengar kata.

DYLA said...

ooooo aqilah dah mula paham kehendak mama nya & mula menunjuk bakat utk menjadik model sambilan tu kak. hehe

SyaNa said...

atee mak nye blogger tegar..haros anak pandai posing2
hehehe

Bapak said...

salam..

bijak ngan comelnya aqilah..