Friday, March 20, 2009

~ Comelkan....Kerusi ni... ~

Comelkan kerusi ni....masa ni we all ke UO Galaxy Ampang...kebetulan kat depan tu diorang showkan kerusi ni...berapa henggit mama dah lupa...rasanya dalam rm49.90 kot.. dah lupa...coz tak tengok rege...papa Aqilah je tengok...ingat nak belikan gak...tapi Aqilah dah ada bermacam jenis kerusi...tunggulah pindah umah sendiri nanti...beli la apa nak beli...sekarang umah sewa...sempit mempit...stress je nak kemas....so...kena kurangkan beli barang...ya ke mama? selalu soklan tu papa kasi kat mama..ngeh-ngeh-ngeh....



Comelkan kerusi nih....?? Aqilah siap bergaya lagi kat kerusi ni...ok sayang mama nak snap gambar.....mama kata...ok...senyum....1...2....3...

p/s ~ Abaikan ke`selekeh' an Aqilah itu ye...coz malam...selalu pakai baju tido je....hiks...

11 comments:

My Blog said...

wah... ni tempat yang ko gi dulu tu ker... aku kena betul ngan kerusi kecik-kecik ni.. nanti aku ada anak aku nak hias bilik anak aku ngan kerusi-kerusi mcm ni.. hikkk.hikk.hikk

HappyIrfa said...

hai penuhlah umah akak,mcm2 benda nak dibelinya.yg lama tu jual le murah2..hehe

my qaseh said...

Kiutnya dia duk kt kusi tue..muat2 montot dia jer tue kan..

p-na mama oja said...

comei2..sambaq la sebijik..hehe!!

bOnda said...

sOka! sOka! kaler merah ada tak?

SyaNa said...

agak2 auntie muat tak??
hehehe..
kalo ade kaler pink mmg daku rembat..

JIVEBUMZ said...

haah la mama ciut la kerusi tu!! untuk org beso ade tak?? hihi

Aleeya said...

qilah dah mmbesar jadik anak dara yg cun laaaa

CuTeMiUt78 said...

memang ssseessuuaii sgt ngan aqilah.. takpe ya qilah.. nnti klu dah pindah umah.. blh beli k

norainiammran said...

mai sini aqilah.. makcik ain nak picit pipi aqilah.. heheheh.. aqilah bila duk atas kerusi, tak nampak dah keusi tu comel sebab aqilah lebih comel. hahahaah

Aiza Azril said...

cute la kerusi tu....ada lagi ke rasanya eh?